Gå til innhold

E-SPORT: Norse seirer i debuten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med mulighet for å fremstå ut som en halvdårlig taper: Nå kan ikke jeg så mye om journalistikk, men om man skriver en artikkel som omhandler en lanfinale som sikkert er den jevneste (i CS:GONorge) gjennom tidene - så burde det kanskje komme fram at det var en neglebiter av en kamp, med score 22-19 & 19-16 i Norse sitt favør? Uansett GG gutta! //"CrYZTAL-xD"

  • Liker 3
Lenke til kommentar

men om man skriver en artikkel som omhandler en lanfinale som sikkert er den jevneste (i CS:GONorge) gjennom tidene - så burde det kanskje komme fram at det var en neglebiter av en kamp, med score 22-19 & 19-16 i Norse sitt favør?

Hei! Ja, jeg kan ta selvkritikk der. Rett og slett dårlig tid som har gjort at jeg ikke har gått gjennom kampene selv. I bracket-systemet stod det, såvidt jeg kunne se, bare 3-0.

Lenke til kommentar

Hei! Ja, jeg kan ta selvkritikk der. Rett og slett dårlig tid som har gjort at jeg ikke har gått gjennom kampene selv. I bracket-systemet stod det, såvidt jeg kunne se, bare 3-0.

 

Rekner med at Norse startet med 1-0 siden dem kom fra Winnerbracket, mens Epiphany Bolt kom fra Lowerbracket. Norse måtte vel vinne 2 maps for å ta finalen, mens Epiphany måtte vinne 3. Derfor 3-0 i en BO5 :) Det du kaller semifinalen er vel Winnerbracketfinalen også om jeg ikke tar feil. Ellers en kjempeflott artikkel om ett lag som kan blir bra med tiden :D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...