Gå til innhold

ANMELDELSE: Gears of War 4


Anbefalte innlegg

gamespot ga spillet 7/10, som egentlig betyr 5/10, mao kjøp spillet hvis du er fan av serien. tror jeg glatt står over, been there done that

Om du baserer dine fremtidige spillkjøp på bakgrunn av hvilke karakterer gamespot gir så er det godt mulig du går glipp av mye god underholdning.

I tillegg vil det være uklokt å kun basere sine valg på en kilde. Men for all del, ditt valg.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Fått det for meg at gamer.no er mer spot-on med karakterene mens andre, gamer sider nedgraderer karakterene til spill bare fordi de kommer med lignende innhold som forgjengeren.

Lenke til kommentar

"I praksis betyr dette at du med ein kopi av spelet kan spele på både PC og Xbox One-samtidig. Om du vil kan to personar spele med delt skjerm på Xbox One, saman med ein tredje spelar som sit på PC. Du kan spele via delt skjerm på PC òg, men ikkje over nett."

 

Betyr dette at du likevel fikk til å spille på både Xbox og PC samtidig med én konto?

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

"I praksis betyr dette at du med ein kopi av spelet kan spele på både PC og Xbox One-samtidig. Om du vil kan to personar spele med delt skjerm på Xbox One, saman med ein tredje spelar som sit på PC. Du kan spele via delt skjerm på PC òg, men ikkje over nett."

 

Betyr dette at du likevel fikk til å spille på både Xbox og PC samtidig med én konto?

 

Ja, det gjekk heilt fint. Tre spelarar samtidig. Det kan hende du må ut i Xbox-appen på Win10 for å få invitert nokon til å vere med. Invites kom ikkje gjennom om eg sende dei frå spelet, av eine eller anna grunn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Syntes 599 var vel stivt. Dessverre det som skjer når det kun er ett utsalgssted. Xboxutgaven, som selges i butikker, koster 100 kr mindre.

 

PC-spill, attpåtil digitalt, koster 100 kroner mer enn en fysisk konsollutgave. Denne fysiske utgaven burde være langt dyrere, med tanke på kostnader til trykking, transport og at utsalgsstedet skal ha en bit av kaken.

 

Verden står ikke til påske.

Lenke til kommentar

På en måte kan jeg forstå prisen siden du får spillet på 2 plattformer, men på en annen side så tviler jeg på at folk vil spille det litt på Xbox og litt på PC. Ellers så er jeg veldig enig med Donkey Kong. Når spillet er digitalt bør det reflektere på prisen positivt. De sparer MYE på det, men krever mer betalt?

Endret av Demonickon
Lenke til kommentar

Syntes 599 var vel stivt. Dessverre det som skjer når det kun er ett utsalgssted. Xboxutgaven, som selges i butikker, koster 100 kr mindre.

 

PC-spill, attpåtil digitalt, koster 100 kroner mer enn en fysisk konsollutgave. Denne fysiske utgaven burde være langt dyrere, med tanke på kostnader til trykking, transport og at utsalgsstedet skal ha en bit av kaken.

 

Verden står ikke til påske.

Ja helt enig fant det på Windows store kun denne prisen på download til pc men men grådigheten har jo ingen grenser i dagens samfunn.

Får vel holde på med Deus Ex Divided Mindkind og Dragons Dogma til Dishonored 2 kommer på Steam om en måneds tid til kr 399 som er mere normal pris på et spill i dag.

Endret av Tåka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...