Jump to content
Øystein.F.

ANMELDELSE: Gears of War 4

Recommended Posts

Argh! Altfor lenge til 11. oktober. Spent på endelig karakter. Denne anneldelsen dempet ikke akkurat hypen for min del :-)

Stilte et spørsmål på forumet, men fikk ikke svar. Kanskje noen her, evt anmelder, vet svaret?

Dersom jeg kjøpet spillet på PC, får jeg samtidig Xbox-versjonen gratis. Vil jeg kunne kjøre begge versjonene samtidig, slik at jeg kan la en kamerat bruke Xboxen?

Edited by Donkey Kong

Argh! Altfor lenge til 11. oktober. Spent på endelig karakter. Denne anneldelsen dempet ikke akkurat hypen for min del :-)

Stilte et spørsmål på forumet, men fikk ikke svar. Kanskje noen her, evt anmelder, vet svaret?

Dersom jeg kjøpet spillet på PC, får jeg samtidig Xbox-versjonen gratis. Vil jeg kunne kjøre begge versjonene samtidig, slik at jeg kan la en kamerat bruke Xboxen?

Eg har fått til å logge på både PC og Xbox One med den same kopien samtidig, så lenge min gamertag berre er innlogga på ei av maskinene. Problemet er at når eg sender invitasjon dukkar den ikkje opp hos mottakar. Får altså til å køyre spelet to stadar med ein lisens, men ikkje å spele saman. Skal sjå nærare på dette i dagane som kjem.

Annonse

Takk for svar, Øystein. Håper du holder meg/oss oppdatert. Det optimale hadde vært å kunne spille både coop med en konto, og gjerne «dobbelt splitscreen» i Horde-modus på en konto.

Hvorfor skrive en tidlig artikkel om et spill uten å gi karakter? generere hype?

Fordi vi har spilt kampanjedelen, men ikke fått testet flerspillerdelen grundig ennå. Vi har dermed vurdert en stor del av spillet som sikkert er viktig for mange, og ønsket å skrive noe om den delen nå for å være aktuelle.

Så om jeg forstår det rett, dersom jeg kjøper spillet til xbox one, selvom jeg ikke har xbox one, så kan jeg spille det på pcen min? Hvordan?

Det knyttes til kontoen din, samme som om du har kjøpt ett spill i steam så kan du spille det på hvilken som helst PC så lenge du logger inn på samme konto. Men skal du bare spille det på PC så kan du kjøpe det i windows store.

Så om jeg forstår det rett, dersom jeg kjøper spillet til xbox one, selvom jeg ikke har xbox one, så kan jeg spille det på pcen min? Hvordan?

Det knyttes til kontoen din, samme som om du har kjøpt ett spill i steam så kan du spille det på hvilken som helst PC så lenge du logger inn på samme konto. Men skal du bare spille det på PC så kan du kjøpe det i windows store.

Har ikke akkurat hatt god erfaring med Windows store :/

Sjelden har uttrykket «gå over elven etter vann» passet bedre :-)

Du må dog kjøpe den digitale utgaven. Du kan ikke spille på Windows om du kjøper fysisk Xbox-utgave. 

Nok en omtale uten et ord om HDR fra Gamer.no

Helt utrolig ..

Det kan jo tenkes at det ikke blir skrevet om HDR fordi en TV med HDR koster rundt 10 000 kroner akkurat nå, og ikke alle har tilgang til en slik TV.

Nok en omtale uten et ord om HDR fra Gamer.no

Helt utrolig ..

Eg ser ikkje heilt kva som er utruleg med dette. Ny TV-kostar. Det er ikkje alle som har råd til å investere i all ny teknologi etter kvart som den dukkar opp, og om Gamer.no skulle investere i 4k, HDR-skjermar til alle skribentar, hadde vi raskt gått i eit dundrande underskot.

Belager meg på ett PC-kjøp denne gangen, for første gang i serien. Har forlatt Xbox skuta for denne gang, men om maskina mi ikke takler spillet særlig godt får jeg heller vente litt til.