Gå til innhold

Produksjon av elektronikk på samlebånd


Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om noen har erfaringer fra dette yrket som de kan dele?

Lurer litt på hvor vanskelig det er?

Er det veldig stress med tanke på tid eller annet?

Trenger man og kunne en del fra før eller kan man bli lært opp til arbeidsoppgavene på jobben uten noen tidligere erfaringer?

 

Hvis dere har noen andre ting som kan være lurt og tenke på så skriv det gjerne ned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er noen firma som har verksted som setter sammen eller på annen måte gjør manuelt arbeid for å sette sammen eller teste produkter. Men nødvendig erfaring / utdanning kommer veldig an på jobben. Men det er ikke mange slike jobber i norge. I norge er det stort sett også mindre tidspress, men et større fokus på kvalitet (og derfor nøyaktighet/fokus/tankegang) mens du jobber, sammenlignet med asia. Jeg vil tro det ikke er noe særlig stress.

Lenke til kommentar

Er stort behov for denne type arbeidskraft i Kina, det er stadig for lite folk og stort gjennomtrekk i fabrikkene, kvaliteten daler alltid etter ferie/helligdager fordi folk ikke kommer tilbake på jobb, så en nordmann som er flink å jobbe og som kommer hver eneste dag hadde nok vært supert. Men betalingen er jo elendig da.

Lenke til kommentar

Er så takknemlig for at jeg fortsatt får svar. Tusen takk alle sammen. Jeg ser nå at jeg burde nevnt at dette er en jobb jeg muligens skal begynne i. Skal på intervju neste uke og er veldig spent. Alt jeg har fått vite hittil er at det er produksjon av elektronikk på samlebånd og at det er i Norge, altså ikke Asia. Hehe

Endret av Galest
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...