Gå til innhold

Norsk youtube kanal med wow relatert innhold


Anbefalte innlegg

Heisann folkens , Jeg har nylig  begynt med noe jeg lenge har har lyst til å prøve meg på

,men  så var det det med å ha tid til alt da.. nå har jeg endelig fått litt tid til overs å kan prøve meg..

 

Ideen er å lage Warcraft relaterte videoer på youtube på norsk, jeg vet det er veldig smalt og noen vill si det jeg ikke kommer til å få views  eller subs, men poenget er heller ikke det, jeg liker å experimentere med video og jeg liker warcraft så hvorfor ikke slå det sammen.

 

Jeg vil gjerne ha litt tilbake meldinger på det lille som ligger oppe nå og ideer til nye videoer.

Takker og bukker på forhånd til den som tar seg tid til å se og skrive litt konstruktivt tilbake.

 

adressen er https://www.youtube.com/channel/UCwh3mAqbh7gckCJx-HIkKKA

Endret av zerqs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Kikket på prot-warrior videoen din, slett ikke ille! Jeg tror dette kan ha noe for seg, men som du selv er inne på vil en WoW-ekslusiv kanal på norsk aldri bli en stor greie. Når det er sagt trenger ikke det være et mål. selv om det kan virke slik på youtube for tida.

 

For det første, fjern reklame på videoene. Det er irriterende nok som det er, og spesielt på små kanaler med få visninger. Da har det heller ingenting for seg.

 

Ellers likte jeg videoen godt. Det KAN kanskje være nyttig å ha et forhåndsskrevet "manus" til noen kommende videoer, avhengig av hvor stødig du er på innholdet selvsagt. I videoen jeg så var det okey flyt.

 

Stå på videre :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...