Gå til innhold

Noen som kan smelte sølv?


Lynnedslaget

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg har ingenting av utstyr som er nødvendig, og har heller ikke ønsker om å gå til innkjøp av det kun for dette engangsgreiene.

 

Jeg ønsker kontakt med noen som kan dette, og som kunne tenke seg å gjøre det for en rimelig penge.

 

 

tenkte kanskje du kunne gjøre en hobby ut av det, sølvsmedkurs finnes jo... jeg har faktisk sett på det før engang.

Lenke til kommentar

Jeg driver med sølv. Har aldri smeltet ordentlig i en form osv, ei heller store ting. Men trikset er vel varme, jeg har en sånn som gir undervarme. Skal jeg ha en liten klump så samler jeg bare det jeg skal smelte og varmer til det smelter og sølvet trekker seg sammen selv, og så kjøles det ned i en skål med vann. Vil anbefale deg å lese opp før du gjør noe, dette blir varmt.

Lenke til kommentar

Jeg driver med sølv. Har aldri smeltet ordentlig i en form osv, ei heller store ting. Men trikset er vel varme, jeg har en sånn som gir undervarme. Skal jeg ha en liten klump så samler jeg bare det jeg skal smelte og varmer til det smelter og sølvet trekker seg sammen selv, og så kjøles det ned i en skål med vann. Vil anbefale deg å lese opp før du gjør noe, dette blir varmt.

Ja, hvis du leser så vil jeg ikke gjøre dette selv. Greiest om jeg kommer i kontakt med noen som kan dette.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...