Gå til innhold

DJI Mavic


indahla

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ser at RCbutikken skriver

Status oppdatering mtp. levering 05.01.2017:

DJI annonserer i dag at alt av Mavic Pro skal være utsendt innen 18.01.17, så da tar vi som DJI distributør som en selvfølge at vi skal få levert våre alle Mavic Pro nå i januar.

 

Håper dette stemmer, for jeg begynner å bli utålmodig. Kjedelig å måtte betale overpris på finn.no :/

Edit:

DJI sin egen nettbutikk skriver Estimated shipping: 7-10 business days of order confirmation.

Så det er kanskje et håp! 
 

Endret av ulle1040
Lenke til kommentar

Da var min Mavic fra RCbutikken endelig kommet i hus! :) HALLELUJAH!

 

Her ligger forøvrig vedlagt et lite papir med informasjon om DJI Care Refresh, er dette noe andre har vurdert? Eller for å spørre på en annen måte, er det vanlig at uhell med drone blir dekket av vanlige norske forsikringer? Ser på den norske "droneplakaten" at man MÅ ha ansvarsforsikring, men så vidt jeg har forstått, gjelder denne for tredjepersons-skade, og ikke dronen i seg selv?

Endret av HornYkorN
Lenke til kommentar

Da var min Mavic fra RCbutikken endelig kommet i hus! :) HALLELUJAH!

 

Her ligger forøvrig vedlagt et lite papir med informasjon om DJI Care Refresh, er dette noe andre har vurdert? Eller for å spørre på en annen måte, er det vanlig at uhell med drone blir dekket av vanlige norske forsikringer? Ser på den norske "droneplakaten" at man MÅ ha ansvarsforsikring, men så vidt jeg har forstått, gjelder denne for tredjepersons-skade, og ikke dronen i seg selv?

DJI Refresh er ikke for oss nordmenn.

 

Kjøpte du DJI Mavic Combo forresten?

Lenke til kommentar

 

Kjøpte du DJI Mavic Combo forresten?

 

Ikke? Hva anbefaler du da? Synest det ser ut som et godt tilbud dersom man skal være uheldig. 

Og nei, jeg kjøpte standard versjonen. 

 

Begynner forøvrig å bli litt off topic, men er det noen av dere som har skaffet ansvarsforsikring? Det er et krav som RO1-operatør, men den eneste droneforsikringen jeg finner er fra berkley, som virker litt shady. 

Lenke til kommentar

Shady hvordan da? Berkley er vel en av de få som tilbyr forsikring, brukt av flere trusen nordmenn.

 

 

At the moment, DJI Care Refresh is only available to customers from the U.S., Canada, EU countries, the UK, Australia, Hong Kong and Mainland China.

Norge er ikke innenfor "EU Countries" :p

Da så..sikkert bare jeg som ikke har hørt om det før. Var vel først og fremst nettsidedesignet som skremte meg vekk http://www.wrbeurope.com/Norway/  :p 

 

Visste ikke det bare var for EU. Kjipt :/ Da må det vel bli full kasko fra Berkley da  :wee:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Siden det ikke har vært flyvær på lenge startet jeg opp Mavic'en for og gå gjennom innstillinger en gang til.

Fikk da problemer med at kontrolleren ikke ville kople seg til mobilen. (Oneplus 3T)

Prøvde først og fjerne DJI GO4, og innstallerte DJI GO (V.3, ettellerannet)

Fikk da opp varsel om at jeg burde bruke GO4 når jeg bruker Mavic'en. Da koblet den seg også ifra.

Gikk tilbake til GO4 etter å ha fjernet den forrige. Samme problem igjen.

Prøvde så med USB kontakten i bunn, og det fungerte.

Gikk så tilbake til side kontakten og fikk sporadisk kontakt. Fant ut at hvis jeg vridde kabelen en omdreining så hadde den kontakt helt til jeg presset på kabelen.

 

Har da lært og alltid sjekke kabelen før jeg stresser med appen.

Håper iallefall at det kun er kabelen som er dårlig, og ikke kontrolleren.

Lenke til kommentar

Noen her som har vært i kontakt med DJI support angående Care Refresh? Var i kontakt med dem tidligere i uken via chat. Ønsket en bekreftelse på om denne tjenesten gjaldt for meg i Norge. Svarer jeg fikk bekreftet at denne gjaldt for Norge, men kjenner jeg blir usikker når jeg leser at DJI kun skriver "EU-countries".

Noen flere som kunne tenkt seg å høre med support om dette?

post-76474-3663697_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...