Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. desember 2025 Skrevet 12. desember 2025 Tullball på både Ciaran & Ciara Tullekopp, Tøysekopp eller Vasekopp??
N-4K0 Skrevet 13. desember 2025 Skrevet 13. desember 2025 (endret) Tullekopp Fjaseball, fjasegnom eller fjasnisse? Endret 13. desember 2025 av N-4K0 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. desember 2025 Skrevet 13. desember 2025 Fjaseball på både Ciaran & Ciara Fjøsnisse, Skrotnisse eller Fjompenisse??
N-4K0 Skrevet 14. desember 2025 Skrevet 14. desember 2025 Fjompenisse Bananas, kokoloko eller kykelikokos?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. desember 2025 Skrevet 14. desember 2025 Bananas på både Ciaran & Ciara Fjern i Hodet, Skutt i Knollen eller Pling I Bollen??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. desember 2025 Forfatter Skrevet 15. desember 2025 (endret) Skutt i knollen kan jeg gjerne si om angående tufsen Trump, Putin, Kim On Jung og resten av diktatorene som fines her i verden. Snørrfis, fiselort eller snørrlort? Endret 15. desember 2025 av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. desember 2025 Skrevet 15. desember 2025 Snørrfis på både Ciaran & Ciara Suppegjøker, Brødgjøker eller Utstoppede-Gjøker??
N-4K0 Skrevet 15. desember 2025 Skrevet 15. desember 2025 Brødgjøker Bolledeig, vaffelrøre eller kakemiks? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. desember 2025 Skrevet 15. desember 2025 Vaffelrøre på både Ciaran & Ciara Gulost, Hvitost eller Brunost??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. desember 2025 Forfatter Skrevet 16. desember 2025 (endret) Gulost er nøyaktig det samme som hvitost i mine øyner. 😌😏 Så det blir det med andre ord. Team ribbe, team pinnekjøtt eller team lutefisk? Endret 16. desember 2025 av TheDarkSycamore - SCM 1
N-4K0 Skrevet 16. desember 2025 Skrevet 16. desember 2025 Pinnekjøtt 😋 Ananasbrus, Villa eller Eventyrbrus? TheDarkSycamore - SCM skrev (14 minutter siden): Gulost er nøyaktig det samme som hvitost i mine øyner. Det er akkurat det samme, såvidt jeg vet, det er vel mest bare hva folk er vant til å kalle det 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. desember 2025 Skrevet 16. desember 2025 TheDarkSycamore - SCM skrev (4 timer siden): Gulost er nøyaktig det samme som hvitost i mine øyner. 😌😏 Så det blir det med andre ord. Team ribbe, team pinnekjøtt eller team lutefisk? N-4K0 skrev (4 timer siden): Pinnekjøtt 😋 Ananasbrus, Villa eller Eventyrbrus? Det er akkurat det samme, såvidt jeg vet, det er vel mest bare hva folk er vant til å kalle det Vi må protestere der hvitost og gulost er ikke det samme, for noen oster er gul på fargen og tine hvitgeitost er hvit den er ikke gul. Tilbake til leken: Eventyrbrus på både Ciaran & Ciara Leverpostei, Baconpostei eller Kyllingpostei??
N-4K0 Skrevet 16. desember 2025 Skrevet 16. desember 2025 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Vi må protestere der hvitost og gulost er ikke det samme, for noen oster er gul på fargen og tine hvitgeitost er hvit den er ikke gul. Nå vil jeg gjerne arrestere dere litt, selv om dere har et lite poeng: Gulost og hvitost er ansett for å være det samme - hvit geitost er noe annet og kalles nettopp det, hvit geitost, ikke hvitost jeg har i hvertfall til gode å se eller høre en eneste sjel som mener geitost når de sier "hvitost". Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (28 minutter siden): Leverpostei, Baconpostei eller Kyllingpostei?? Jeg tror jeg må gi leverpostei en knapp seier. Stifinner, detektiv eller sporhund? 2
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. desember 2025 Forfatter Skrevet 16. desember 2025 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Vi må protestere der hvitost og gulost er ikke det samme, for noen oster er gul på fargen og tine hvitgeitost er hvit den er ikke gul. Tilbake til leken: Eventyrbrus på både Ciaran & Ciara Leverpostei, Baconpostei eller Kyllingpostei?? Da sier jeg øyet som ser. 😏 For meg er det nøyaktig det samme. 😌 Tilbake til leken: N-4K0 skrev (3 timer siden): Nå vil jeg gjerne arrestere dere litt, selv om dere har et lite poeng: Gulost og hvitost er ansett for å være det samme - hvit geitost er noe annet og kalles nettopp det, hvit geitost, ikke hvitost jeg har i hvertfall til gode å se eller høre en eneste sjel som mener geitost når de sier "hvitost". Jeg tror jeg må gi leverpostei en knapp seier. Stifinner, detektiv eller sporhund? Sporhund Frø, Buske eller træ? Edit: Jeg er enig med @N-4K0 der. Endret 16. desember 2025 av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. desember 2025 Skrevet 16. desember 2025 Træ på både Ciaran & Ciara Epletre, Pæretre eller Plommetre??
N-4K0 Skrevet 18. desember 2025 Skrevet 18. desember 2025 Pæretre. Sitrontre, appelsintre eller limetre?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. desember 2025 Skrevet 18. desember 2025 Appelsintre på både Ciaran & Ciara Bringebær, Bjørnebær eller Molter??
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. desember 2025 Forfatter Skrevet 18. desember 2025 Bjørnebær. Hvis du er en gutt. Legger du lillekaren... ...til venstre, rett opp eller til høyre? 🤪🥴
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå