Gå til innhold

Magnus (21) så dronene ligge og slenge. Da kom ideen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, dette har jeg tro på!

Det burde finnes risikovillig kapital i Norge til å utvikle denne ideen på en profesjonell måte.

Har liten tro på at Kina er rette stedet.

Vanskelig å være grunder i Norge, men kommer en til Kina er det mange ekstra faktorer å tenke på, og kanskje ender en opp med å bli frastjålet hele konseptet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Absolutt en spennende og ganske sikkert drivverdig ide som vil kunne fanges opp av en av de store produsentene og vips med IPR på plass som det står som tips i artiklen, kan lisenspenger klinge inn.

 

Jeg ser for meg at dette vil fungere best for en produsent fordi de kan tilpasse hele systemet fra A til Å til " Hansken". At det å tilpasse hansken til flere produkter kan bli en lang økt mot mindre.

Lenke til kommentar

Håper vedkommende har stor innsikt i Kina og konkrete planer, ellers vil han få en kraftig reality check når han ankommer. Både når det gjelder tyveri av IP, forståelse av kultur, språk og bedriftsstruktur, kinesisk økonomi og jus/rettssystemet har han tatt seg vann over hodet hvis han ikke først gjør sin due diligence. Det er ikke få ting som kan gå galt når en vestlig person inngår avtaler med kinesere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...