Gå til innhold

SAMLETEST: Rådvill nå som minijack-inngangen er borte? Vi har testet trådløse øreplugger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville holdt meg vekke fra Jaybirds, mine Jaybirds holdt i 6 mnd. før de sluttet å virke. Har prøvd i over en mnd å få hjelp fra Jaybirds uten hell. Kundeservicen er ikke eksisterende. Bare gå på facebook siden deres for å se.

 

Hva skal du kontakte produsenten direkte etter? Er det feil på produkte kontakter du selgeren.

 

Elsker mine Jaybirds, hatt samme paret i over to år nå. Jaybirds kan være vanskelig med å få de til å sitte, men finn riktig kombinasjon og de sitter som støpt..

 

Gir langt blanke i hva testen sier, jeg kjøper meg Jaybirds igjen. Også hatt ajays, fantastisk..

Lenke til kommentar

Jaybird har jo EQ på telefonen om det blir for basstungt. 

Kjøpte Jaybird Freedom F5 for eit par dager sida, og dei sitter veldig bra synes eg, sjølv uten vingene på.

 

Kordan dei sitter på kvar enkelt person er vel nokså inviduelt, og burde derfor ikkje trekkes for. 

 

 

hoxTfJu.png

 

Helt enig, jaybirds sitter som støpt for min del.. har forsøkt å filleriste hodet med de i til jeg har fått hodepine.. rikker seg ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar

 

Jeg ville holdt meg vekke fra Jaybirds, mine Jaybirds holdt i 6 mnd. før de sluttet å virke. Har prøvd i over en mnd å få hjelp fra Jaybirds uten hell. Kundeservicen er ikke eksisterende. Bare gå på facebook siden deres for å se.

Hva skal du kontakte produsenten direkte etter? Er det feil på produkte kontakter du selgeren.

 

Elsker mine Jaybirds, hatt samme paret i over to år nå. Jaybirds kan være vanskelig med å få de til å sitte, men finn riktig kombinasjon og de sitter som støpt..

 

Gir langt blanke i hva testen sier, jeg kjøper meg Jaybirds igjen. Også hatt ajays, fantastisk..

 

 

Av og til så bor man ikke i Norge lengre, så man kan ikke kontakte selger. Så man må ty til den internasjonale garantien. Jeg har fått garantier fra Jaybirds at de holder på å ordne opp. Men det har altså ikke skjedd noe ennå. Men skal snart flytte tilbake til Norge, så skal gå til selger da. Og om man leser litt om kvaliteten til Jaybirds på nett så finner man raskt ut at man ikke er alene om å ha problemer med produktene de leverer. Så jeg vil ennå råde folk til å tenke seg om. Det finnes bedre produkter med bedre support.

Lenke til kommentar

Har brukt Jabra Sport Pulse. Sitter godt, måler pulsen fint. Litt for svak bass. Treningsappen som føger med er lett å forstå. Liker den mye bedre enn Endomondo. Enig i at de kan anbefales for dem som vil måle puls på en enkel måte. Problemer med å finne pulsen? Saltvann leder strøm. Noen saltkorn på en våt finger i øret får start første gang hjelper!

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Test QCY QY19. Jeg tror dere vil bli overrasket over hvor bra lyd man får til 165,- :)

- 8 timers batteritid (stemmer hittil for meg)

- Vanntett

- Støtter APT-X

sku_447804_2.jpg

Jeg har ikke testet QCY QY25, men det virker veldig interessant. 9 timer batteritid og ristefunksjon for å varsle om meldinger etc.

Endret av StigtriX
Lenke til kommentar

De fleste av disse "trådløse" øreproppene er jo med tråd, bare ikke fullt så lang tråd som ørepropper ellers, og Sennheiser har jo rett og slett BSDM-krage. Så hva slags produktlategori dette er bør man stille et spørsmålstegn ved, "trådløse propper" er det i alle fall ikke.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

De fleste av disse "trådløse" øreproppene er jo med tråd, bare ikke fullt så lang tråd som ørepropper ellers, og Sennheiser har jo rett og slett BSDM-krage. Så hva slags produktlategori dette er bør man stille et spørsmålstegn ved, "trådløse propper" er det i alle fall ikke.

 

Trådløse rutere som har strømkabel og nettverkskabel er kanskje også i feil produktkategori?

Lenke til kommentar

 

De fleste av disse "trådløse" øreproppene er jo med tråd, bare ikke fullt så lang tråd som ørepropper ellers, og Sennheiser har jo rett og slett BSDM-krage. Så hva slags produktlategori dette er bør man stille et spørsmålstegn ved, "trådløse propper" er det i alle fall ikke.

 

Trådløse rutere som har strømkabel og nettverkskabel er kanskje også i feil produktkategori?

 

 

Nå er jo hovedpoenget med en trådløs ruter stort sett ikke at det skal være lettere å bruke selve routeren på farta :)

 

AtW

Lenke til kommentar

Disse fikk jeg til jul for noen år siden. Skuffelsen var stor. Hva skulle jeg med trådløse øre plugger? MEN! Disse har jeg brukt sinnssykt mye i 2 år nå. Både på trening og når jeg har bygget garasje. Lyden er kanskje ikke på øverste hylle, men helt ok. Rekkevidden er på ca 10 meter når jeg har telefonen på lading. Behagelige å ha på og faller aldri ut. Anbefales.

Lenke til kommentar

Test QCY QY19. Jeg tror dere vil bli overrasket over hvor bra lyd man får til 165,- :)

- 8 timers batteritid (stemmer hittil for meg)

- Vanntett

- Støtter APT-X

sku_447804_2.jpg

Jeg har ikke testet QCY QY25, men det virker veldig interessant. 9 timer batteritid og ristefunksjon for å varsle om meldinger etc.

 

Kjøpte meg både QY19 og QY25. Lydkvaliteten er litt lavere enn hva jeg hadde håpet på, men prisen tatt i betraktning er det sikkert ikke så ille. Deilig å slippe kabel til musikkenhet ute på trening i alle fall.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

 

Test QCY QY19. Jeg tror dere vil bli overrasket over hvor bra lyd man får til 165,- :)

- 8 timers batteritid (stemmer hittil for meg)

- Vanntett

- Støtter APT-X

sku_447804_2.jpg

Jeg har ikke testet QCY QY25, men det virker veldig interessant. 9 timer batteritid og ristefunksjon for å varsle om meldinger etc.

 

Kjøpte meg både QY19 og QY25. Lydkvaliteten er litt lavere enn hva jeg hadde håpet på, men prisen tatt i betraktning er det sikkert ikke så ille. Deilig å slippe kabel til musikkenhet ute på trening i alle fall.

Disse sitter godt under løping eller?

Er på utkikk etter noen gode trådløse propper til bruk under løpetrening, og er litt nervøs for at batteriets vekt skal "riste" propper ut av ørene, etc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Jeg ville holdt meg vekke fra Jaybirds, mine Jaybirds holdt i 6 mnd. før de sluttet å virke. Har prøvd i over en mnd å få hjelp fra Jaybirds uten hell. Kundeservicen er ikke eksisterende. Bare gå på facebook siden deres for å se.

 

Du skal kontakte butikken du kjøpte fra...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...