Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Leicester City


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker laget. Som forventa med Blind på backen, spent på hvordan han skal håndtere Mahrez. Mye fart i dette laget som er nødvendig mot Leicester. Rooney trenger å benkes, tror det er eneste muligheten han kan bli bedre igjen på. La han få hvile så kanskje han kan få tilbake litt av aggressiviteten og gløden han en gang hadde. 

 

Blir ingen enkel kamp dette her! Slimani har vist storform, men vi er heldige med skaden til Schmeichel.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

På tide. Håper på mer sprut i laget i dag da, men har ikke de største forhåpningene til det. Pogba blir brukt meget dypt og vi stiller svakt defensivt med Pogba og Herrera på banen samtidig. Ønsker heller at Carrick / Schneiderlin / Blind ligger i dypet og at Herrera spiller ren B2B. På den måten kan Pogba få en litt fri rolle, slik han har hatt når han har spilt som best, og kan ta seg av det offensive for oss.

 

Forbedring uten tvil, men tror vi skal slite defensivt i dag!

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at Mourinho tenker at angrep er det beste forsvar med laget, nei. Men dette er ikke langt fra det laget mange fans har håpet å se. Fungerer det ikke så må mange spise ordene sine. 

 

Jeg tror Herrera er tenkt å ligge bakerst, som han har gjort i et par kamper. Er ikke en regel som sier at ankeret skal være et svært beist eller over 30 år. Herrera er kvikk og pasningssikker, så jeg mener det kan fungere som det gjorde i andreomgangen mot City.

 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Fungerer det ikke så må mange spise ordene sine. 

Fordi? Ingen av oss har vel ønsket at vi skal kjøre 8 spisser samtidig? (satt veldig på spissen..) Vi trenger balanse og dagens lag har lite balanse hvis vi ser på defensive arbeidsoppgaver. Leicester er et rent kontringslag og at vi stiller uten spillere som er gode på å bryte pasninger / markere ut spillere.

 

Jeg ønsker iallfall Carrick eller Schneiderlin på banen, eventuelt Blind liggende i dypet. Vi trenger en som kan kontrollere bakfra og som samtidig er trygg defensiv. Carrick er den spilleren, Blind kan kanskje bli det. Schneiderlin er mer et rivjern. Herrera har god pasningsfot og jobber knallhardt, men mangler de defensive egenskapene til Carrick / Blind.

 

Kampen blir spennende, men hvis Mourinhos offensive taktikk ikke fungerer, så er det hans egen taktikk som feiler igjen. Jeg tror rett og slett at kombinasjonen av svake defensive spillere og at Pogba blir satt for dyp (noe han sliter med!) blir en kombinasjon Leicester kommer til å utnytte. 

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Er uenig i det. Jeg mener Herrera er en bedre ballvinner enn både Carrick og Blind sentralt. Ikke bedre ballvinner enn Schneiderlein, men nå er han i dårlig form og mangler det tempoet vi har manglet lenge nå. Blind er nok heller ikke noe alternativ på midten nå som Shaw er skadet, for han går inn på backen i stedet for Rojo. 

 

Så det blir mer et formasjonsspørsmål. Skulle Carrick eller Schneiderlein vært på dette laget måtte vi ideelt sett ha spilt 433 og som vi vet er Mourinho en 4231-mann. 

 

Det jeg er mest bekymret for i dag er fysikken, høyden og Blind vs Mahrez. 

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at Mourinho tenker at angrep er det beste forsvar med laget, nei. Men dette er ikke langt fra det laget mange fans har håpet å se. Fungerer det ikke så må mange spise ordene sine. 

 

Ikke etter en kamp. At Rooney og andre dårlige valg ikke fungerer har blitt vist gang på gang. Her burde Rooney være ute i minst 4-5 kamper for å se hva som skjer.

Lenke til kommentar

 

Ingen tvil om at Mourinho tenker at angrep er det beste forsvar med laget, nei. Men dette er ikke langt fra det laget mange fans har håpet å se. Fungerer det ikke så må mange spise ordene sine. 

 

Ikke etter en kamp. At Rooney og andre dårlige valg ikke fungerer har blitt vist gang på gang. Her burde Rooney være ute i minst 4-5 kamper for å se hva som skjer.

 

 

Du har rett i det. Og hvis vi skulle suge i dag burde ikke Rooney inn i laget igjen med det første heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...