Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til alle jenter: hva er deres grunn til å ligge mye rundt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud for et dumt spørsmål. Det er akkurat de samme grunnene som menn har for å ligge rundt.

 

Visste du ikke at alle mannfolk skal kunne pule rundt til den store gullmedaljen men når man etablerer seg i et forhold skal jenta ha minimal, helst ingen, erfaring med sex og sånn.

 

:rofl:

Endret av ilpostino
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Herregud for et dumt spørsmål. Det er akkurat de samme grunnene som menn har for å ligge rundt.

 

Visste du ikke at alle mannfolk skal kunne pule rundt til den store gullmedaljen men når man etablerer seg i et forhold skal jenta ha minimal, helst ingen, erfaring med sex og sånn.

 

Med andre ord så vil menn at det skal være et knippe gratishorer som går på rundgang og at alle andre kvinner helst skal ha vært innelåst i en kjeller frem til de er gifteklare :hmm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Herregud for et dumt spørsmål. Det er akkurat de samme grunnene som menn har for å ligge rundt.

 

Visste du ikke at alle mannfolk skal kunne pule rundt til den store gullmedaljen men når man etablerer seg i et forhold skal jenta ha minimal, helst ingen, erfaring med sex og sånn.

 

Med andre ord så vil menn at det skal være et knippe gratishorer som går på rundgang og at alle andre kvinner helst skal ha vært innelåst i en kjeller frem til de er gifteklare :hmm:

 

Blir vanskelig for gutter å finne en som er jomfru hvis de skal pule alle jenter de ser mens de leter etter den "rette" :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Herregud for et dumt spørsmål. Det er akkurat de samme grunnene som menn har for å ligge rundt.

 

Visste du ikke at alle mannfolk skal kunne pule rundt til den store gullmedaljen men når man etablerer seg i et forhold skal jenta ha minimal, helst ingen, erfaring med sex og sånn.

 

:rofl:

 

Hvorfor er det viktig at jenta ikke har erfaring med sex for at du skal ville ha et forhold med henne? Hun kan vel få lov til å være like kåt som det dere er...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Herregud for et dumt spørsmål. Det er akkurat de samme grunnene som menn har for å ligge rundt.

 

Visste du ikke at alle mannfolk skal kunne pule rundt til den store gullmedaljen men når man etablerer seg i et forhold skal jenta ha minimal, helst ingen, erfaring med sex og sånn.

 

:rofl:

 

Hvorfor er det viktig at jenta ikke har erfaring med sex for at du skal ville ha et forhold med henne? Hun kan vel få lov til å være like kåt som det dere er...

 

 

Vill gjetning, men jeg tror ikke ilpostino var helt seriøs med det innlegget. Dog, det hersker en ganske fremtredende dobbeltstandard blant mange menn, der det er akseptert at menn kan ha mange sexpartnere, men hvis dama har over <sett inn tilfeldig, men forholdsvis lavt tall her> sexpartnere så er hun uaktuell som kjæreste fordi hun har vært "løs."

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvorfor er det viktig at jenta ikke har erfaring med sex for at du skal ville ha et forhold med henne? Hun kan vel få lov til å være like kåt som det dere er...

 

 

Jeg slang på denne -> :rofl: for å prøve å poengtere at jeg bare tullet.

 

For flere år siden snakket Tom Waits for Alice om "nymoralismen" og at den var på full fart tilbake i sagens samfunn. Raven_Heart er inne på dette i sitt innlegg; mange (forholdsvis unge) menn forventer at de selv skal ligge rundt mens de forventer at damer gjerne skal være tilnærmet jomfruer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

 

Herregud for et dumt spørsmål. Det er akkurat de samme grunnene som menn har for å ligge rundt.

 

Visste du ikke at alle mannfolk skal kunne pule rundt til den store gullmedaljen men når man etablerer seg i et forhold skal jenta ha minimal, helst ingen, erfaring med sex og sånn.

 

:rofl:

 

Hvorfor er det viktig at jenta ikke har erfaring med sex for at du skal ville ha et forhold med henne? Hun kan vel få lov til å være like kåt som det dere er...

 

 

Vill gjetning, men jeg tror ikke ilpostino var helt seriøs med det innlegget. Dog, det hersker en ganske fremtredende dobbeltstandard blant mange menn, der det er akseptert at menn kan ha mange sexpartnere, men hvis dama har over <sett inn tilfeldig, men forholdsvis lavt tall her> sexpartnere så er hun uaktuell som kjæreste fordi hun har vært "løs."

 

Synes det ikke skal ha noe å si om hun har vært løs eller ikke, blir samme som å si at "annen hver" kvinne man møter ikke fortjener å ha kjæreste. En annen ting, spesielt når folk er så kravstore når det gjelder å være seriøs mot en annen (at de vil ha en som har lite seksuell erfaring) og samtidig så forventer at jenta skal ligge med en ham på 1-2-3 date, da burde dere gjennomtenke litt på hva dere egentlig vil ha. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror, helt ærlig, at menn som selv ligger mye rundt, ikke har noe problem med jenter som ligger mye rundt. Problemet for mange menn ligger vel i det at det er lettere for en attraktiv kvinne å få seg noe, enn for de aller fleste menn. Det betyr at mange kvinner gjerne er langt mer seksuelt erfarne enn mennene de møter, eller ihvertfall har et høyere antall sexpartnere. Graver man dypt nok finner man vel "misunnelse" som en begrunnelse. 

 

Det finnes selvfølgelig flere grunner til at mange menn ser på kvinner med få antall sexpartnere, som mer attraktive enn de man gjerne kaller "løse sluts". 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg er skeptisk til jenter som ligger mye rundt fordi mitt inntrykk er at jenter ofte driter i kondom. Jeg har sagt nei mange ganger dersom jeg ikke har kondom. Jentene gir faen. Og nettopp derfor er kondom viktig. Jo flere forskjellige mannfolk hun har pult uten kondom, desto større sannsynlighet er det for at hun er like skitten som hun er kåt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Jeg er skeptisk til jenter som ligger mye rundt fordi mitt inntrykk er at jenter ofte driter i kondom. Jeg har sagt nei mange ganger dersom jeg ikke har kondom. Jentene gir faen. Og nettopp derfor er kondom viktig. Jo flere forskjellige mannfolk hun har pult uten kondom, desto større sannsynlighet er det for at hun er like skitten som hun er kåt.

Det er en delt erfaring! Å jøss så fornærmet de kan bli når en tar på gummi... Ikke gi gutta skylden alene for at det pules alt for mye uten gummi dette landet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...