Gå til innhold

En ny Resident Evil-film kommer neste år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CGI-basert film av Resident Evil, nei takk. Gi oss heller mer av Mila Jovovich.
 
CGI blir for tegnefilmaktig for min smak. Liker noe tegnefilm, står ikke på det, men Resident Evil er for meg film med ekte skuespillere, og selvfølgelig originalspill (som jeg har tilgode å spille faktisk)  :)
 

'Resident Evil 6' Halts Production as Milla Jovovich Pregnant Again


Gravid, så det er forklaringen.

 

Kilde: http://www.horror-asylum.com/database/results.asp?value=milla+jovovich

Endret av G
Lenke til kommentar

Tja, jeg likte den første CGI-filmen rimelig godt. Ikke sett den andre, men leste noe om de parasittgreiene fra RE4-6. Misliker dem rimelig mye. Blir bra å få serien tilbake til røttene. :)

 

Angående spillene bør du absolutt prøve Zero og Resi 1 - 3. De to første er ute i HD-versjon, og Resi 2 kommer i HD etterhvert. Resi 3 kommer nok garantert i HD etterhvert også, og forhåpentligvis Code: Veronica HD.

 

Gravid, så det er forklaringen.

"Gift med fyren som lager filmene" er vel forklaringen hvorfor disse drittfilmene blir laget. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sier ja takk. Begge CGI filmene er jo mye bedre enn alle Milla filmene. Liker dem, men CGI filmene er MYE bedre. CGI ser jo bare ut som en helaftens cutscene, ikke akkurat tegnefilm vil jeg si.

 

Finnes 2 tegnefilmer av Dead Space. For de som ikke har sedd de annbefales de på det sterkeste, meget brutale filmer, mye blod. Ikke se ilag med unger !

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et av de største problemene med live-action Resident Evil er ikke hvor bra eller dårlige de filmene er, men at de gjør at vi ikke får en ekte live-action Resident Evil så lenge de fortsetter å lage disse andre. Eneste håpet jeg har er at de har lovet at neste vil være den siste, så jeg håper virkelig de holder det de lovet. Da kan vi kanskje få en reboot som fokuserer mer på materialet det strengt tatt skal være basert på. Ta de bøkene til S.D. Perry, for eksempel. Den første boken er en ren walkthrough av spillet, men fortsatt meget underholdende. Men allerede neste bok er helt ny, og fokuserer mer på hva Rebecca gjorde etter Resident Evil 1. Hvorfor kan de ikke like greit lage filmer basert på disse bøkene? :)

Lenke til kommentar

Muligens. Dama er pen. Om hun er et kupp annet enn pengene hun er god for er jo vanskelig å si. En favorittfilm med Mila i en av rollene er The fifth element. Da begynner også filmen å få litt forskjellige kvaliteter som humor og mye annet. Gary Oldman er jo en god skuespiller i mange forskjellige filmer. F.eks. fra filmer som Leon. Men nå beveger jeg meg vekk i fra Resident Evil merker jeg..

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...