Gå til innhold

ANMELDELSE: ReCore


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

jeg har forhåndsbestilt på xbox one, hvordan får jeg egentlig claima pc utgaven?

Logge på PC'en med samme bruker som på xbox. Jeg måtte legge den til på min pc. Etter det finner du spillet i Store hvor det står at du eier det og kan klikke Installer.

 

Jeg prøvde dette før release da fikk jeg bare opp error når jeg prøvde søke opp recore i store :p

 

men mulig det funker bedre nå som spillet har sluppet. Jeg leste også på xbox.com nettopp at man er avhengig av å ha win 10 anniversary update for å bruke play anywhere. Må sjekke om jeg har det når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar

En tingene som er positivt med spillet (ja, jeg syns det er flere ting), er at det koster bare 349,- og da har du det til både Xbox one og PC. Kan ikke akkurat si at jeg ser på det som noe negativt. I en spillverden med stadig flere oppfølgere, og blockbustere er det ganske ok at noen gir ut noe helt annet. Jeg lar meg ihvertfall støtt og stadig sjarmere av det. 

 

Et annet slik spill er Enslaved som kom ut til forrige generasjon. Og PC etterhvert. Solgte vel ikke i bøtter og spann men jeg storkoste meg med spillet. Et av spillene jeg faktisk kunne tenkt meg en oppgradert konsollversjon av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke mest av den xbox appen på windows altså.

 

Jeg fant recore. har lastet ned og installert, men jeg fikk jo ikke velge hvor det skulle legge seg. Jeg finner det forsåvidt heller ikke i add/remove programs. Og inne i xbox appen er det ingen mulighet for å avinstallere.

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Hva mener du egentlig med at spillet ikke prøver å være noe annet enn et spill? Hva prøver andre spill å være?

 

Mener vel at realisme vanligvis prioriteres over ren gameplay i dagens spill. I den virkelige verden er det for eksempel lite plattform hopping.

 

På 90-tallet var utviklere generelt mye flinkere til å lage spill som kun var moro, uten å tenke på at det måtte være realistisk. Etterhvert, med bedre hardware ble gameplayet generelt mer realismefokusert i takt med grafikken.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg fant recore. har lastet ned og installert, men jeg fikk jo ikke velge hvor det skulle legge seg. Jeg finner det forsåvidt heller ikke i add/remove programs. Og inne i xbox appen er det ingen mulighet for å avinstallere.

 

Går du til Settings / System / Apps & Features skal du kunne trykke på den og så velge Move.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

ReCore traff meg veldig godt, et fantastisk spill i et fantastisk landskap. Historien er veldig solid, og jeg ble grepet fra første stund. Har nå ca 8 timer i spillet og fant den første buggen i dag. Bakken er der, men faller igjennom. Så fort man beveger seg over bakken så blir den automatisk mørk, og det ser ut som et mega hull. Rask på labben etter å spawnet på nytt, så kom jeg forbi. Spillet er veldig varierende, og jeg føler ikke at jeg gjør en samme dungeon om og om igjen. Stor tommel opp fra meg, og føler at jeg lett kan si at dette spillet er hvert å kjøpe, og ha i samlingen sin.

Lenke til kommentar

 

Jeg fant recore. har lastet ned og installert, men jeg fikk jo ikke velge hvor det skulle legge seg. Jeg finner det forsåvidt heller ikke i add/remove programs. Og inne i xbox appen er det ingen mulighet for å avinstallere.

 

Går du til Settings / System / Apps & Features skal du kunne trykke på den og så velge Move.

takk:)

Lenke til kommentar

Jeg synes anmeldelsen kunne nevnt den helvetes grinden man får når man nærmer seg slutten. For min del, som spiller for historiens skyld, var dette et slag i trynet. For all del, jeg utforsker og går utenfor allfarvei og er på mange måter en completionist, men her fikk jeg som sagt et slag i trynet.

Rundt 20 cores har jeg funnet, så plutselig BOOM, jeg må ha 45 cores for å komme videre! 

Har en mistanke om at dette spillet blir lagt bort og aldri tatt frem igjen pga horribel grind på slutten.

 

Skuffende, for jeg likte virkelig dette spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...