Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Switch har solgt mer enn 10 millioner eksemplarer i Europa

Nintendo slår seg på brystene med ti millioner solgte Switch-maskiner i Europa - det sier selskapet i en pressemelding.

De har hatt en 30 prosent stor oppgang i salget i sammenligning med fjoråret, kan de samtidig fortelle. Tredjepartsspill som «Stardew Valley» og «Minecraft» har solgt over en halv million her på kontinentet.

Ingen norske tall er tilgjengelig, kan den norske distributøren Bergsala melde på forespørsel.

https://www.pressfire.no/kjappiser/1856

Så Switchen har aldri solgt bedre enn PS4 på et år i Europa da? Litt interessant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Hva er da vitsen med en fysisk release?

 

For å ta en spillutvikler i andre enden av skalaen: Andre som er hypet for Witcher 3? Jeg kommer til å bruke all tid frem til jul i å runde det for sjette (og sikkert sjuende) gang. Denne gangen håndholdt! Helt sykt.

 

Lenke til kommentar

Nokon som har testa (s)Witcher 3 enda? Er grafikken alt for nedskalert, eller er det innafor slik at det ikkje blir eit irritasjonsmoment?

Fungerer veldig greit i håndholdt.

 

På TVen blir forskjellen dessverre litt for stor sett opp mot PC eller PS4.

 

Men jeg tenker ikke lenger over den lave oppløsningen i håndholdt lenger, og jeg spiller kun håndholdt i dette spillet nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da har jeg kjørt på med en session i Ring Fit Adventure, og det var forbanna moro! Hadde nok litt høy vanskelighetsgrad, ettersom jeg nå er fullstendig vrak etter ca. 15 mini aktiv bevegelse. Funker definitivt som trening!

 

Samme her, fy for en treningsøkt. Pulsmåleren på Joyccon fungerer helt riktig også, har pulsklokke for sammenligning.

»Gruer» meg til neste økt idag.....

Lenke til kommentar

All ære til deg. Er så forbanna selvbevisst at å gjøre noe som ser så fjollete ut er helt uaktuelt, selv om jeg skulle være alene i huset.

Eh, folk gjør jo squats og yoga, løper på tredemølle, og alt mulig annet hele tiden (med massevis av folk til stede). Eneste forskjellen her er at man også holder i en ring og ikke hater livet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...