Gå til innhold

Amobil og tek.no


Anbefalte innlegg

Før så hadde vi siden amobil. Nå har vi tek.no. Jeg føler at det har blitt MYE dårligere å være mobilinteressert surfer på den nye siden tek.no enn det var på amobil.

 

Før var det mere interesse og de som drev amobil hadde en genuin interesse for mobil. Og stoff og artiker ble også dertil spennende og interessante.

 

Nå i dag, føles det som om profitten har sparket gløden og interessen på dør. Nå handler det bare om annonsekroner og plussartikler og hvordan man kan få mest mulig penger i egen lomme.

 

Jeg savner amobil jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje det er "about time" å innse at det gamle nettverket aldri vil komme tilbake, og at tek.no har ett helt annet fokus med tanke på hvilke lesere de satser på, og dermed hvilke artikler de publiserer?

 

Missforstå meg rett, jeg savner også hardware.no og amobil.no fra gamledager. Men samtidig så innser jeg at det koster penger å drive slike nettsteder, og vi er strengt tatt ikke så mange mennesker her i Norge, så slike nettsteder vil forbli en nisje det er vanskelig å tjene penger på.

Lenke til kommentar

Muligens. Merker jo at det er ingen "ansvarlige" som svarer i disse trådene. Og kommer det noen svar på tilbakemeldinger så er det bare "presse-svar" og ikke personlige idealister som svarer.

 

Men dog må tek.no innse at innhold, kvaliteten og mengden på dette er alfa omega for alt av klikk-inntekter.

 

Tek.no føles i dag som en "vegg". Dvs om det en sjelden gang skulle dukke opp noe du vil lese, så er det plussartikkel med en gang. Og jeg betaler ikke for at tek har en artikkel som er lesbar kanskje annenhver måned.

 

Er det noen som vet av andre sider i dag som er gode på mobilstoff i Norden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...