Gå til innhold

Reboot loop på Nokia 2110i


Gjest Slettet-t9DveYkZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg lurer på om noen her er i besittelse av kunnskap om en 21 år gammel telefon, nærmere bestemt en Nokia 2110i.

 

Telefonen jeg har fått i hende er levert av Mercedes for bruk i en fjong 1998 Mercedes stasjonvogn.

Mercedes varenr. på denne er A 140 820 13 35.

 

Fikk den overlevert fra en bekjent, da han ønsker å bruke denne i bilens originale handsfree.

 

Problemet er at telefonen ikke viser Nokia-logo ved boot, og den kjører reboot loop omtrent hver 2-3 sekund etter dette.

 

Factory reset får jeg da ikke til, selv ikke med * + 3 + ringeknapp + strømbryter, og alle tastekombinasjoner for factory reset er også fåfengt.

 

Noen som har noen idéer om hvordan denne kan berges?

 

Slik ser telefonen ut når den booter og kjører reboot:

post-75438-0-41668300-1473512314_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg vet ikke om jeg har hørt om den telefonen der før.

Får du frem noe tegn eller tall hvis du trykker på noen taster eller rekker du ikke det før den restarter seg igjen?

 

Hvis du får frem tall og tegn, så ser jeg på nett at du kan prøve *#7370# i Standby mode. Standard lock code er 12345 ser det ut som.

Om det fungerer har jeg ikke peiling  på, men du kan jo prøve, hvis du rekker og trykke noe tall eller tegn før den restarter seg.

 

Hvis det ikke fungerer, så vet jeg ikke. Da må du nesten bare søke deg fram. Det var iallefall det jeg fant ut.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...