serpaul Skrevet 8. september 2016 Rapporter Del Skrevet 8. september 2016 Vi er en gjeng på fra 30 til 75 som drifter en frivillig organisasjon, og vi trenger et veldig enkelt og oversiktelig samarbeidsverktøy. Vi har prøvd noen som vi fikk låne fra offentlig virksomhet. De var alt for kompliserte til at de ble brukt. Særlig trenger vi noe som en kan logge på fra overalt og som viser fremdrift for prosjekter. Jeg har ikke erfaring med noen av de to jeg nevner ovenfor, men jeg ser at det er mye reklame for dem. De andre har erfaring med verktøy hvor man får betalt for å bruke (mye...) tid på å legge inn oppdateringer på prosjekt,og som har vist seg å fungere dårlig i vår frivillige organisasjon. Har noen noe å anbefale og gjerne si noe om hvordan et slikt verktøy kan brukes? På forhånd takk til den som tar seg tid. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.