Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spill som Verdun, Red Orchestra / Rising Storm, Arma etc MÅ spilles på PC. For det første så er ikke "spill" med 30fps spill i det hele tatt. For det andre hva i all verden er vitsen å spille "realistiske" (give or take, i alle fall ikke arkadeaktige-battlefield/COD/MW type) spill uten at man må faktisk slite med å sikte med mekaniske sikter, drive med "pikselskyting" etc i stedet for assisted aim.

 

Blir litt som å gå på McDonalds for å så klage på at maten var ikke helt på topp selv om sjappen heter "restaurant".

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Helt uenig i denne anmeldelsen. Har mange gode timer med dette spillet på PS4. Litt lav oppløsning og kan være litt tregt iblant men ellers har jeg lite å klage på. Blir jo ganske ensidig, men det må man jo regne med. Liker at noen faktisk fokuserer på realisme.

 

Med tanke på spillere kan du velge mellom EU og US server (tror jeg) i instillinger. Har for det meste vært mange spillere når jeg har spilt.

 

At du også velger å sammeligne dette spillet med BF syntes jeg er rart, når det koster 1/6 av prisen..

Dette er mer en simulator enn arcade. Blir som å sette NFS opp mot Assetto Corsa el.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...