Gå til innhold

Innvandring og Voldtekt i Sverige


Anbefalte innlegg

Innvandrerne i Sverige voldtar 16,4 ganger mer enn svenskene i forhold til folketallet.

I 2015 utgjorde innvandrerne i Sverige 29,6 % av befolkningen, og begikk 87,3 % av voldtektene.

http://www.solkorset.org/politikk/invasjon/valdtakt.xml
 

Er det like ille i Norge, mon tro? Jeg har på følelsen at vi ennå ikke har fått se HELE sannheten om dette. Skulle likt å se tallene for visse innvandrergrupper, som arabere og afrikanere, muslimer osv.

 

Men nå kommer selvfølgelig PK-folkene byksende for å belære oss om at det bare er fordi vi er så slemme mot dem og de har det så vondt og fælt. Har man dårlig råd er det ikke noe annet å gjøre enn å voldta, lissom. Den hvite heteroseksuelle mannen har skylda for alt.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det like ille i Norge, mon tro? Jeg har på følelsen at vi ennå ikke har fått se HELE sannheten om dette. Skulle likt å se tallene for visse innvandrergrupper, som arabere og afrikanere, muslimer osv.

 

 

Det er ikke helt enkelt å fastslå, siden statistikken som SSB publiserer bare er brukket ned på statsborgerskap, ikke på etnisitet. Så vi må gjøre noen antagelser over hvor mange av en etnisk gruppe som har fått norsk statsborgerskap, og hvor mange som fortsatt har sitt opprinnelige. Jeg har gjort det regnestykket et år ganger tidligere, med tall fra den gang. 

 

Nå er det ikke bare folketallet som avgjør, men demografi. Hvis en etnisk gruppe i hovedsak består av unge ugifte menn, vil det slå ut på statistikken. Hvor lenge de har vært her, og om gruppen har noe etablert miljø bidrar også.

 

Vet ikke hvordan våre venner på solkorset (spenstig navn) har regnet ut dette, siden tallene vel ikke er offisielle i Sverige heller. Det får jeg studere nærmere.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Se her ja, ordentlige nazister. Ikke verst.

Bedre enn ordentlige naive og godtroende nordmenn som blir lurt trill rundt.

Så fort man har en mening om ett eller annet er man jo enten nazist eller rasist og blir sett ned på av alle og enhver.

 

 

Haha, nazister er bedre en godtroende nordmenn faktisk, muligens på tide å undersøke om retrorikken har gått helt av sporet?

 

AtW

Lenke til kommentar

Bedre enn ordentlige naive og godtroende nordmenn som blir lurt trill rundt.

Så fort man har en mening om ett eller annet er man jo enten nazist eller rasist og blir sett ned på av alle og enhver.

Alright! Nazister er bedre enn naive og godtroende nordmenn. Hvor mange nordmenn vil du si er naive og godtroende? Er jeg naiv og godtroende?

 

Jeg vet ikke hvorfor du blander inn den siste setningen. Jeg kaller ikke alle som "har en mening om ett eller annet" for nazister. De jeg kaller nazister her er selverklærte nazister. De reklamerer for Adolf Hitler, idoliserer SS, Quisling og den hvite rase. De skylder på jødene for andre verdenskrig (og alt annet). Vil styrte demokratiet og snakker om folkemordet på den nordiske rase (hm, hva tror du nazister som vil ha borgerkrig ønsker å gjøre med alle ikke-hvite i landet, tro?). De skylder på jødene for alt fra Brexit og EU generelt, til 9/11. Mener Breivik var en "kunstig jøde", om det i hele tatt var han som skjøt (i tillegg til at de hinter om at sjefene i AP var involvert, og kanskje hele regjerningen). Skryter av Apartheid.

 

Dette er de du mener er bedre enn "naive og godtroende nordmenn". Jeg sparte favorittene mine til slutt: de benekter Holocaust, de feirer Hitlers bursdag, og advarer mot å bli eksponert for solen fordi man da ser ut som en mulatt!

 

Shit, naive og godtroende nordmenn må være skikkelig kjipe ettersom du forsvarer dette.

Endret av Sheasy
  • Liker 4
Lenke til kommentar

http://www.solkorset.org/politikk/invasjon/valdtakt.xml

 

Men nå kommer selvfølgelig PK-folkene byksende for å belære oss om at det bare er fordi vi er så slemme mot dem og de har det så vondt og fælt. Har man dårlig råd er det ikke noe annet å gjøre enn å voldta, lissom. Den hvite heteroseksuelle mannen har skylda for alt.

 

Og du bruker en kilde som omtaler Hitler som helten?

 

"Ved skjebnens lune avsporet og avskåret fra en løpebane som kunstmaler, får vår helt føle storbyens nød på kroppen, og lærer dens politiske og sosiale virkelighet å kjenne."

http://www.solkorset.org/politikk/NS/index.xml

 

De fleste fornuftige folk som synes det er greit å ta imot flyktninger er også for et strengt regelverk og kontroll på situasjonen. Du snakker om ekstremister og er tydeligvis en ekstremist på andre siden. Hold kjeft og la fornuftige folk bli hørt. Skrikingen til ekstremister overdøver all fornuft!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Innvandrerne i Sverige voldtar 16,4 ganger mer enn svenskene i forhold til folketallet.

Menn i Norge voldtar 70 ganger mer enn kvinner (i forhold til folketallet).

 

https://voldtattmann.org/2015/05/11/kripos-sin-voldtektsstatistikk-2014/

 

 

Poenget ditt er?

 

 

Poenget er vel at folk som mener man skal "straffe" hele grupper som er overrepresentert muligens bør tenke seg om når de selv sitter i en gruppe som er langt mer overrepresentert?

 

AtW

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Så nå skal man late som man er overasket over at en majoritet står for majoriteten av noe ? :roll:

 

Det er vell heller når det er en minoritet som står for en majoritet av noe at man burde se nærmere på hva som skjer.

 

in France. About 60 to 70 percent of all inmates in the country's prison system are Muslim

 

"according to Muslim leaders, sociologists and researchers, though Muslims make up only about 12 percent of the country's population."

Endret av geita_
Lenke til kommentar

Så nå skal man late som man er overasket over at en majoritet står for majoriteten av noe ? :roll:

 

Det er vell heller når det er motsatt at man burde se nærmere på hva som skjer.

 

in France. About 60 to 70 percent of all inmates in the country's prison system are Muslim

 

"according to Muslim leaders, sociologists and researchers, though Muslims make up only about 12 percent of the country's population."

 

Vet du hva "overrepresentert" betyr? Det virker ikke sånn.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå får vi gjøre kort prosess snart og henrette hele gjengen + et par atombomber nedi "muslimland". Vi får slenge alle kristne og jøder på bålet i samme slengen. Egentlig så er vel det beste å ta alle religiøse (minus jøder) og bli ferdig med det.

 

Edit; Det går ikke an å slenge jøder inn i samme bås pga naziene så vi får la dem leve.

Endret av SlikGårNoDagan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...