Gå til innhold

Her er pc-kravene til Battlefield 1


Anbefalte innlegg

Gjorde som flere her og bla i chatten i spillet sa om å sette ned til 45-50% render scale. Men damn...ikke mye pent da altså. Bare prøv selv å sett den på 100% og så tilbake til 45-50%. Ser jo ut som to helt forskjellige spill :D

 

Render scale? Hvor finner man den?

 

Mente du resolution scale?

Endret av PatosB300
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Gjorde som flere her og bla i chatten i spillet sa om å sette ned til 45-50% render scale. Men damn...ikke mye pent da altså. Bare prøv selv å sett den på 100% og så tilbake til 45-50%. Ser jo ut som to helt forskjellige spill :D

 

Render scale? Hvor finner man den?

 

Mente du resolution scale?

 

 

Ja Resolution Scale  Jeg som roter litt :p 

Lenke til kommentar

 

 

Det ble en god del bedre med nytt skjermkort  :)

 

Eg klarer å kjøre det i Ultra i 1920x1200 med 2500K @ 3,8 GHz og med GTX 1060  :D

Sier ikke så mye før du oppgir average fps

 

 

Hvilket program kan eg bruke for å måle det?

 

 

Fraps for eksempel.

 

Men så vidt jeg vet så er det fps counter in-game. Jeg har i hvert fall det hos meg

Lenke til kommentar

 

 

Gjorde som flere her og bla i chatten i spillet sa om å sette ned til 45-50% render scale. Men damn...ikke mye pent da altså. Bare prøv selv å sett den på 100% og så tilbake til 45-50%. Ser jo ut som to helt forskjellige spill :D

 

Render scale? Hvor finner man den?

 

Mente du resolution scale?

 

 

Ja Resolution Scale  Jeg som roter litt :p

 

 

Ser ut som at den skal være på 42%. 

 

http://vgpwn.com/how-to-fix-the-resolution-scale-bug-in-battlefield-1-beta/

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

 

Wow.. Ganske heftig å ha 6600K som et minimumskrav for CPU. Da blir eg nok nødt til å oppgradere CPU, HK og minne også...

 

Betyr ikke at man må ha 66xx+ serien. Tipper nok alt fra 2500K og bedre ytelse kan dra det greit. I tillegg kan man oc.

Edit: http://cpuboss.com/cpus/Intel-Core-i5-6600K-vs-Intel-Core-i5-2500K

 

 

Ja, snåle greier, spesielt siden skjermkortkravet er såpass lavt. GeForce GTX 660 er jo ikke allverden. 

Lenke til kommentar

Litt off topic men føler det og lage en ny tråd for dette spørsmålet blir dumt og det er rettet til BF1 på en måte :p Har en bærbar maskin med 980M kort og Intel Core i7 4720HQ 2.60 GhZ men når jeg kjører test i Canirunit får jeg feil til og med på min krav. Satt nå og spilte BF1 på High med 60 fps i går på samme bærbar som gir feil på testen. Veldig grei side men kjedelig når man får feil på min krav så kan man gjøre det helt perfekt på High

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...