Gå til innhold

Timesalg på Komplett 30.08.2016 - Tips og diskusjon om godsaker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse


Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1.

 

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Jeg har gang på gang blitt skuffet over timesalget til komplett.  Savner den gamle gode timesalgene til Netshop , hvor det virkelig var bra tilbud, og ikke crap som de forsøker å bli kvitt.

 

Men kanskje jeg tar feil denne gangen ? :) Let's hope so ! 

Ja, samme her, men håpet er alltid lysegrønt.

 

Noe av poenget med et timesalg for Komplett må jo være en slags merkevarebygging, og det vil bare funke dersom folk sitter igjen med en positiv opplevelse av dem og kampanjen, så det er i deres egen interesse å ha i alle fall NOEN genuint gode tilbud.

Lenke til kommentar

Jeg har gang på gang blitt skuffet over timesalget til komplett.  Savner den gamle gode timesalgene til Netshop , hvor det virkelig var bra tilbud, og ikke crap som de forsøker å bli kvitt. Men kanskje jeg tar feil denne gangen ? :) Let's hope so ! 

 

Kunne ikke vært mer enig, ikke mange prosentene i avslag heller, så har de aldri ting jeg trenger heller. Ukens tilbud er stort sett bedre :p

Jeg håper på et GTX970 til tusenlappen, er ikke verdt mer nå spør man meg. Eventuellt et godt tilbud på et bedre kort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alt er vel skuffelse når dollarprisen føyk i været for 2 år siden. Uansett, trenger et minnekort til Nvidia Shield Android tv, 

Samsung microSD Kort EVO+ 128GB bør vel være grei. 

 

Et lite spørsmål, kan man samle sammen varer i løpet av kvelden, eller må man bestille time for time?

Lenke til kommentar

 

Et lite spørsmål, kan man samle sammen varer i løpet av kvelden, eller må man bestille time for time?

Tror du bør bestille før tiden renner ut ellers kan varen bli utsolgt eller få feilmelding cooker expired.

Ser det ikke er mindre en 70 kunder som venter på chat. så komplett har nok mye å gjøre nå.

Lenke til kommentar

Alt er vel skuffelse når dollarprisen føyk i været for 2 år siden.

 

Irrelevant da det er antall kroner/ % rabatt som gjelder. Om noe som kostet 10,- for 2 år siden og 10.000,- nå så er det fortsatt et bra tilbud om det er f.eks. 50% avslag. Å bruke prisen for X år siden som grunnlag er teit ;)

Lenke til kommentar

 

GTX 1070 FE gikk unna så fort at jeg er usikker om jeg fikk tak i det. Kjøpte nå for noen minutter siden, og bestillingen gikk gjennom. Men på produktsiden står det nå "Denne varen finnes ikke lenger i vårt sortiment..." :hmm:

Jeg har fått sendingsbekreftelse på mitt.

 

 

Jeg har også fått ordrebekreftelse. Ringte og hørte med kundeservice jeg, bare for peace of mind. Jeg fikk fortalt at jeg akkurat var sen nok med bestillingen, slik at de gikk tomt for kortet. Men de får inn mer om halvannen ukes tid. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...