Gå til innhold

Omtale av Amped 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes nå grafikken er penere enn en "7'er", men men.. Ellers veldig flott omtale. Litt synd at den "4 player etter hverandre på samme maskin" har blitt borte. Det er det værste jeg kan påpeke i Amped 2.

 

Edit:

Siterer også fra omtalen:

Amped 2 kan uten tvil skilte med den mest realistiske grafikken innen sin sjanger. Ikke bare tegner spillet opp enorme mengder grafikk uten å komme i nærheten av å gå sakte, du slipper også teite karakterer med oransje afroefrisyrer og neonfargede spandexklær.

Jeg ville nå tro at en karakter mer enn en "7'er" til grafikk lå i dette..?

Endret av zimen
Lenke til kommentar
Jeg synes nå grafikken er penere enn en "7'er", men men.. Ellers veldig flott omtale. Litt synd at den "4 player etter hverandre på samme maskin" har blitt borte. Det er det værste jeg kan påpeke i Amped 2.

 

Edit:

Siterer også fra omtalen:

Amped 2 kan uten tvil skilte med den mest realistiske grafikken innen sin sjanger. Ikke bare tegner spillet opp enorme mengder grafikk uten å komme i nærheten av å gå sakte, du slipper også teite karakterer med oransje afroefrisyrer og neonfargede spandexklær.

Jeg ville nå tro at en karakter mer enn en "7'er" til grafikk lå i dette..?

Om man ikke har Xbox Live kan det kanskje være ok med flerspiller etter hverandre framfor delt skjerm. Jeg mener uansett at flerspillerdelen i Amped 2 grenser på det geniale. :)

 

7 er jo ikke noen dårlig karakter, det er faktisk er ganske så bra en. Grafikken er veldig bra, men det er noen ting som trekker litt ned, blant annet snøen noen av stedene i bakken. Trærne har blitt mye bedre enn forrige gang, men skogene kunne fortsatt vært bedre gjort tror jeg.

 

Jeg mener uansett at det er det beste spillet i sin sjanger akkurat nå. :) En god trøst nå man går glipp av hele snøbrettsesongen der hjemme i Norge.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...