Gå til innhold

Titanfall 2-spillere synes spillet går for tregt – nå skrur utvikleren opp tempoet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fart er essensielt i fps synes jeg, derfor var Quake 3 cpma og quake world favoritter hos meg :)

 

Liker også Overwatch, pga farta.

 

Ikkje veldig stor fart i Battlefield, men battlefield er battlefield. Ja jeg er storfan av BF serien også :p

 

Det er ikke noe galt med fart i seg selv, men det fungerer dårligere med joypad, og ihvertfall originale titanfall er ganske kaotisk, med den følgen at du staid skyter eller blir skutt der "offeret" ikke reagerer før etter de har blitt truffet.

 

AtW

Lenke til kommentar

Liker spill med høy fart eg, men tviler på eg kommer til å spille så mye Titanfall.

 

Siden eg har oppgradert PC, blir det nok litt BF, selv om det er det treigeste og mest noskill skyttespillet på planeten. Let the hate come, men det er desverre sant. Betyr ikkje at det ikkje er gøy av den grunn. Knall spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Siden eg har oppgradert PC, blir det nok litt BF, selv om det er det treigeste og mest noskill skyttespillet på planeten. Let the hate come, men det er desverre sant. Betyr ikkje at det ikkje er gøy av den grunn. Knall spill.

Kreves ganske mye skill i BF synes jeg. Du ser hvem som er skikkelig gode dominere slagmarken. Stort sett i kjøretøy såklart, men de gjør ting jeg aldri hadde klart etter X antall timer i spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...