Gå til innhold

TEST: Huawei Honor 8


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-aabLQt

Hvis det er en lukket beta gruppe finner jeg det snodig. Siden noen venner av meg også kunne laste den ned. Jeg installerte den også på min konas mobil. Men også at flere har blitt anbefalt siste oppdatering via Facebook siden til Huawei. Fant det via et Google søk.

 

Fant noen nyheter om at oppdateringen var på vei ut nå så det stemmer sikkert. Men jeg finner den ikke på min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hvis det er en lukket beta gruppe finner jeg det snodig. Siden noen venner av meg også kunne laste den ned. Jeg installerte den også på min konas mobil. Men også at flere har blitt anbefalt siste oppdatering via Facebook siden til Huawei. Fant det via et Google søk.

 

Fant noen nyheter om at oppdateringen var på vei ut nå så det stemmer sikkert. Men jeg finner den ikke på min.

Den er merket som EMUI 5.0 oppdatering. I den ligger det Nougat/Android 7. Snodig at det er bare enkelte som får denne oppdateringen. Så langt har jeg spurt flere som har Honor 8 om de har fått denne oppdateringen og det har de. Var på Pokemon jakt(Trondheim) i dag serru og traff på flere med denne mobilen. Spurte 4 tilfeldige og alle hadde fått den da de så etter i HiCare appen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

 

 

Hvis det er en lukket beta gruppe finner jeg det snodig. Siden noen venner av meg også kunne laste den ned. Jeg installerte den også på min konas mobil. Men også at flere har blitt anbefalt siste oppdatering via Facebook siden til Huawei. Fant det via et Google søk.

 

Fant noen nyheter om at oppdateringen var på vei ut nå så det stemmer sikkert. Men jeg finner den ikke på min.

Den er merket som EMUI 5.0 oppdatering. I den ligger det Nougat/Android 7. Snodig at det er bare enkelte som får denne oppdateringen. Så langt har jeg spurt flere som har Honor 8 om de har fått denne oppdateringen og det har de. Var på Pokemon jakt(Trondheim) i dag serru og traff på flere med denne mobilen. Spurte 4 tilfeldige og alle hadde fått den da de så etter i HiCare appen.

 

 

Fikk den idag :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-aabLQt

Hvor finner man planlagt deaktivering på telefonen? Ønsker å få den til å slå seg av om natten for å spare strøm.

 

Settings - Smart assistance - Scheduled power on/off

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har anskaffet meg en Honor 8. Er kjempefornøyd med telefonen. Her er det masse for pengene.

En ting jeg savner fra min gamle Sony, er at jeg fikk opp neste alarm under klokken på lock screen og clock widget'en. Dette finner jeg ikke på denne telefonen. Er det noen som om det er en innstilling for dette? eller må jeg inn med en annen widget?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Den er jo veldig pen da, og on par prosessormessig med P9 plus, bare det og kamera forsvarer prisen.

 

Byggekvaliteten er top notch også, LG G5 ville jeg gjerne like, pga dens musikk-kvaliteter, men den har elendig byggekvalitet og holdbarhet, og designet meeeh, Den gjør det så dårlig på markedet at LG har begynt å sparke de som står bak fiaskoen G5, men den begynner vel som følge av dette å droppe i pris... og da kan det kanskje være værdt det om man tåler en telefon med dårlig build, og holdbarhet. Pluss er jo at man kan bytte batteri enkelt... og bra kamera og musikk....

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ser at Honor 8 og P9 er nesten samme pris i dag. Dere som har erfaringer med begge tlf. Hva vil dere anbefalt i dag?

Det er veldig like specs, jeg synes Honor 8 til kona har penere design. Men ellers skal alt være likt, brandnavnet til Leica er ikke så viktig, da det mest dreier seg om samarbeid om hvordan optikken best skal brukes. Noe man skulle tro at hjelper Honor serien også.

 

Så alt er så si likt, Honor 8 har IR sender da som kan brukes som universalfjernkontroll, og en egen spesiell knapp bak fingeravtrykket som man kan programmere som man vil. Kona sin trykk åpner kamera, to trykk åpner google.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

 

 

 

Ganske sikker på at du får løst dette problemet ved å deaktivere "vis detaljert varselinfo" under "skjermlås og passord" i innstillinger :)

Jeg finner ikke alternativet "vis detaljert varselinfo". Noen som vet hvorfor?

Hei! Mulig jeg tok feil den gang, eller at en oppdatering har flyttet funksjonaliteten. Nå finner jeg det under "notification and status bar", "notification management", klikk på tannhjul oppe til høyre, og under "when device is locked.." Kan man velge å skjule sensitivt innhold.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...