Gå til innhold

Så mye bedre grafikk får de oppussede BioShock-spillene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Remake kommer for snart. Spillene er ikke så gamle og forskjellen er ikke så stor, de skulle ventet noen generasjoner til.

Finnes flust av gode spill fra åtti og nitti tallet som sårt trenger en oppussing.

 

Konsoll-brukerne sluker det rått, så skyld på dem.

 

Pc oxo kommer der, skal kjøpe det til pc å slette ps4 versjonen, er klar for spille verdens beste spill bioshock 1 igjen oxo bioshock 2 å 3. :)

Lenke til kommentar

Bioshock 1 og 2 syns jeg var svært bra. 

Det siste, hadde for min del ikke den nerven som Bioshock hadde og gikk således fort i glemmeboka.

Vet ikke mye jeg har spillet Bioshock 1 på 360 ps3 å til slutt på pc, er :yes:  tidens beste spill, jeg sluttet spille på slutten av ps3, :love: er klar å spille mer på pc igjen. :green:

Endret av Jokingnutria
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husker jeg starta på Bioshock for nesten 9-10? år siden...men ble aldri ferdig. Hoppet elegant over oppfølgeren men spilte Bioshock Infinite på PC. Syntes det var kjempe bra. Prøvde meg på Bioshock på PC men det for det første så helt jævlig ut og det klikket hele tiden så det ga jeg opp.

 

Så dette er gode nyheter da jeg kan få spilt disse. Krysse fingrene for at en får en bra deal på Steam om en har alle ifra før.  

Lenke til kommentar

Krysse fingrene for at en får en bra deal på Steam om en har alle ifra før.  

 

Om du allerede eier Bioshock 1 eller 2 på steam så får du grafikkoppgraderingen til de gratis. Kjøpte både 1, 2+Minerva's Den DLC på Steam Summer Sale så jeg gleder meg til å få testet det ut igjen.

 

Bioshock Infinite syntes jeg forøvrig her ett helt fantastisk spill. Digger settingen og gameplay. Har en innrammet Infinite plakat hengende i stuen.

 

Meget bra at konsollspillere får en ny mulighet å teste det spillet ettersom jeg hørte at 360/PS3 versjon var litt sub par i fps og textures.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husker jeg starta på Bioshock for nesten 9-10? år siden...men ble aldri ferdig. Hoppet elegant over oppfølgeren men spilte Bioshock Infinite på PC. Syntes det var kjempe bra. Prøvde meg på Bioshock på PC men det for det første så helt jævlig ut og det klikket hele tiden så det ga jeg opp.

 

Så dette er gode nyheter da jeg kan få spilt disse. Krysse fingrene for at en får en bra deal på Steam om en har alle ifra før.  

 

Om du ikke gjorde ferdig eneren, så har du gått glipp av noe (du har kanskje lest slutten, men ingen spoilers fra meg). Skriptet ut av ræva var det nok Bioshock, men uten tvil en av de største spillopplevelsene jeg har hatt i et historiebasert spill.

HL1 som er ti år yngre er vel kanskje det eneste som kan sammenlignes. Bioshock2 var vel grei multiplayer, artig å spille som Fi - men hadde ikke samme wow-faktor.

Syns du det så jævlig ut på PC? Jeg syns det var nydelig, i forhold til lignende på den tiden.

Lenke til kommentar

 

Om du ikke gjorde ferdig eneren, så har du gått glipp av noe (du har kanskje lest slutten, men ingen spoilers fra meg). Skriptet ut av ræva var det nok Bioshock, men uten tvil en av de største spillopplevelsene jeg har hatt i et historiebasert spill.

HL1 som er ti år yngre er vel kanskje det eneste som kan sammenlignes. Bioshock2 var vel grei multiplayer, artig å spille som Fi - men hadde ikke samme wow-faktor.

Syns du det så jævlig ut på PC? Jeg syns det var nydelig, i forhold til lignende på den tiden.

 

 

Hørt mye bra og inntrykket mitt den gang var også bra. Men det druknet bort i andre spill jeg holdt på med den gang. Ja det var pent den gang, jeg tenker mer på hvordan PC versjonen er idag. Er ikke så lenge siden jeg prøvde det. Fikk det til å kjøre etter mye problemer men det kræsjer hele tiden. 

Lenke til kommentar

 

 

Om du ikke gjorde ferdig eneren, så har du gått glipp av noe (du har kanskje lest slutten, men ingen spoilers fra meg). Skriptet ut av ræva var det nok Bioshock, men uten tvil en av de største spillopplevelsene jeg har hatt i et historiebasert spill.

HL1 som er ti år yngre er vel kanskje det eneste som kan sammenlignes. Bioshock2 var vel grei multiplayer, artig å spille som Fi - men hadde ikke samme wow-faktor.

Syns du det så jævlig ut på PC? Jeg syns det var nydelig, i forhold til lignende på den tiden.

 

 

Hørt mye bra og inntrykket mitt den gang var også bra. Men det druknet bort i andre spill jeg holdt på med den gang. Ja det var pent den gang, jeg tenker mer på hvordan PC versjonen er idag. Er ikke så lenge siden jeg prøvde det. Fikk det til å kjøre etter mye problemer men det kræsjer hele tiden. 

 

Ok, har ikke testet det siden jeg kjørte Vista hjemme på stasjonæren, da funket det bra, men det er jo en stund siden ;)

Lenke til kommentar

Bioshock-1 var for meg en kopi av Doom konseptet i et ganske kultSteam-punk miljø. Et helt ok spill med altfor dårlig animasjon med en altfor "plastikk" lignende følelse på den grafikse stilen (heller ikke helt U-likt Doom).

Spillet ga meg aldrie noe Ekstra å det er videre altfor nytt til å måtte pusses opp. Men så lenge det selger pået konsoll marked er trolig målet nådd ...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...