Gå til innhold

Snart installert i 9 av 10 smarttelefoner: Android nærmer seg verdensherredømme


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke. Siden 2012 har jeg prøvd en 6, 7, 8 stk men solgt dem etter et par dager. Jeg rakk aldri å ringe med noen.

 

Du høres ærlig talt ikke ut som den skarpeste kniven i skuffen hvis du måtte prøve 6, 7, 8 stk før du fant ut at det ikke var noe for deg. Hold deg til Iphonen du, da bestemmer Apple for deg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

 

Jeg vet ikke. Siden 2012 har jeg prøvd en 6, 7, 8 stk men solgt dem etter et par dager. Jeg rakk aldri å ringe med noen.

Du høres ærlig talt ikke ut som den skarpeste kniven i skuffen hvis du måtte prøve 6, 7, 8 stk før du fant ut at det ikke var noe for deg. Hold deg til Iphonen du, da bestemmer Apple for deg.

Jeg levde i håpet om at det skulle funke... Jeg har Androider også, BTW.
Lenke til kommentar

 

Jeg vet ikke. Siden 2012 har jeg prøvd en 6, 7, 8 stk men solgt dem etter et par dager. Jeg rakk aldri å ringe med noen.

 

Du høres ærlig talt ikke ut som den skarpeste kniven i skuffen hvis du måtte prøve 6, 7, 8 stk før du fant ut at det ikke var noe for deg. Hold deg til Iphonen du, da bestemmer Apple for deg.

Ja google android er jo friheten selv..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Jeg hopper elegant mellom iOS og Android og "ser" mere apper enn operativsystem, egentlig. For meg er hovedforskjellen at Android har et filsystem og at det finnes apper som lar meg se bak kulissene. WP som OS er helt kurant, og årsaken til at jeg har flørtet med det i fylla, det blir vel ca to ganger i året, er håpet om å finne apper med samme kvalitet og brukeropplevelse. Der svikter WP totalt.

Lenke til kommentar

Positivt at de lukkede merkene taper, og de mer åpne vinner frem. Jeg husker for en del år siden da jeg påsto at Android ville ta igjen IOS. Tåpe, idiot, dream on, ble det sagt den gang :D

 

Mer og mer så blir også google med android ett lukket system. Google tvinger deg inn til seg. Ingen er bedre enn noen andre.

Lenke til kommentar

 

Positivt at de lukkede merkene taper, og de mer åpne vinner frem. Jeg husker for en del år siden da jeg påsto at Android ville ta igjen IOS. Tåpe, idiot, dream on, ble det sagt den gang :D

 

Mer og mer så blir også google med android ett lukket system. Google tvinger deg inn til seg. Ingen er bedre enn noen andre.

Men du trenger ikke hvis du ikke vil...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...