Gå til innhold

ANMELDELSE: Deus Ex: Mankind Divided


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konge, jeg har hatt nesten helt samme spille stil siden første Deus Ex, bruker så mye stealth som mulig men jeg dreper absolutt alle fiender (og noen ganger bystanders).

En ting som var veldig skuffende i Human Revolutions var at det ikke hadde nok konspirasjon tinfoil hat content! I orginale Deus Ex hadde du de alien grey skapningene, rare monster som spyttet syre eller noe og nesten alle de "hemmelige" grupperingene. Dog de konspirasjons contenten de hadde var ekstremt vell produsert fra Alex jones radio kommentatorn til FEMA concentration camps :) good stuff. Håper de får inn mer konspirasjon stuff istedenfor fokus på en eller annen sci fi trope.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gunman1986: Husk at originalen er den siste i kronologien her så, for meg ihvertfall, er det mer naturlig at konspirasjonsteoriene "øker" i omfang utover i serien kronologisk.

 

Dårlige face-anims er jo Deus Ex trademark! De oversolgte som fy på originalen og leverte absolutt ikke. Nesten så man skulle tro de er laget slik med vilje (Oh noes! Conspiracy!) ;).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Vi har valgt å ikke bruke de bildene utgiveren har bistått med, siden vår anmelder ikke føler at de er helt representative for opplevelsen han har hatt med PlayStation 4-utgaven. Ettersom vi heller ikke har fått tillatelse til å publisere egne bilder før lanseringen 23. august, velger vi heller å oppdatere  anmeldelsen med egenfangede bilder da. 

 

 

:slow clap:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ok hvor sterk er den 8. Hva gjør at den ikke er 9/10. Hr var et av de beste spillet fra forrige gen? Lest enkle steder at historien er dårligere en forgjengeren men godt å vite det er to delt. Åssen er bossene og replay value en gjenspilling verdi? Vil en day 1 patch hjelpet? Er spillet lett eller vanskelig i forhold til dagens spill og åssen er skurken? Åssen er dette i forhold til deus ex 2000?

Lenke til kommentar

Spilte gjennom forgjengeren 4 ganger, ekstremt sjeldent jeg hele tatt fullfører spill per dags dato da de er kjipe. Så hvis oppfølgeren er bedre, vel da er dette insta buy.

 

fire ganger ja, vurdere selv å kjøpe dette hvis det er bedre en forgjengeren, noen syns historien å er bedre en forgjenger enkle ikke

 

4 ganger ja ganske mye ,e rvel bare 3-4 spill iverden jeg har runnet f 4 ganger eller fler som jeg kommer på deriblant fire emblem 7 og 8 , mass effect 2

Lenke til kommentar

Gunman1986: Husk at originalen er den siste i kronologien her så, for meg ihvertfall, er det mer naturlig at konspirasjonsteoriene "øker" i omfang utover i serien kronologisk.

 

Dårlige face-anims er jo Deus Ex trademark! De oversolgte som fy på originalen og leverte absolutt ikke. Nesten så man skulle tro de er laget slik med vilje (Oh noes! Conspiracy!) ;).

 

Du har rett i at scopen burde øke i omfang kronologisk, men bare nitpicking fra min side så var "zombie tropen" en ganske kjedelig klimaks på en ellers veldig interessant konspirasjon teori angående global warming og internasjonale NGO/Statlige institusjoner sitt skalkeskjul å bruke Global oppvarming til social engineering eller politisk makt mega prosjekter.

 

Likte face animasjonene i originalen. Passer bra med resten av grafikk stilen men husker kompiser gjorde narr av det.

Lenke til kommentar

Bossfightene ble rettet i director's cut av HR, så tror de lærte :-)

 

Liker boss fightene i alle spillene, men syntes det var latterlig at de tålte så mye i orginale human revolutions, men virker som du har rett. I Directors Cut har du muligheter til å bruke hacking, Exploration og turret Control til å ta ut bossene istedenfor arkade stil fight. Husker i Deus Ex original var det ganske interessant å ta ut bossene på forskjellige måter.

Lenke til kommentar

 

Bossfightene ble rettet i director's cut av HR, så tror de lærte :-)

Liker boss fightene i alle spillene, men syntes det var latterlig at de tålte så mye i orginale human revolutions, men virker som du har rett. I Directors Cut har du muligheter til å bruke hacking, Exploration og turret Control til å ta ut bossene istedenfor arkade stil fight. Husker i Deus Ex original var det ganske interessant å ta ut bossene på forskjellige måter.

 

Helt enig, har alltid likt å ha valgmuligheter i bossfighter fremfor å gå guns blazing. Husker det gikk an å prate de fleste bossene, om ikke alle, ut av det å ville sloss mot deg og beseire de på den måten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...