Gå til innhold

No Man’s Sky har fått ny oppdatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet var bra det, problemet var prislappen. Det er helt tydelig at det er et Indie spill, ingen har lagt skjul på dette ..13 utviklere. Hvorfor sony da pusha ut spillet med AAA pris kan man lure på. 200,-kr skulle dette spillet kostet, da kunne de forsvart at utvidelser som burde vært der fra starten hadde kostet penger senere.

 

For AAA pris, burde man også kunne forvente AAA substans..At det er litt ustabilt er dessverre blitt normen blant nyere spill (Battlefield 4, l0lz) selv i AAA klassen. Men at det er tynt på innhold er ikke til å skjule bak en busk

Endret av Eldrach
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vi er 5 stk på discord som kjøpte dette og samtlige har problemer. Det har lite å si at det er Intel, Nvidia eller AMD i oppsettet.

Har ikke fått testet updaten så vet ikke hva det fikser.

Har selv bikket over 50 timer i spillet, men føler nå det frister lite å spille videre. Mangler bare noen ship inventory slots så har jeg makset alt. 23 mill units på bok.
Eneste jeg føler som gjenstår er å komme til senter.

Edit: Ser ikke ut som oppdateringen gjorde stort for "oss". Ikke noe merkbart i hvertfall.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Har selv bikket over 50 timer i spillet, men føler nå det frister lite å spille videre. Mangler bare noen ship inventory slots så har jeg makset alt. 23 mill units på bok.

Eneste jeg føler som gjenstår er å komme til senter.

 

Ja... du er jo snart ferdig da så..? 50 timer er da en del. Hvorfor frister det lite å bli ferdig når du har spilt så lenge for å komme dit?

Lenke til kommentar

"Siden lanseringen av No Man’s Sky tidligere denne måneden har spillere meldt om store ytelsesproblemer – spesielt knyttet til spillets PC-versjon. "

 

Spesielt på PC? Den ordleggingingen impliserer at det var betydelige ytelsesproblemer på PS4 også, noe som etter hva jeg vet ikke stemmer. Der har man i de aller fleste tilfeller stabil 30fps som ved nesten alle konsollspill.

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar

 

Har selv bikket over 50 timer i spillet, men føler nå det frister lite å spille videre. Mangler bare noen ship inventory slots så har jeg makset alt. 23 mill units på bok.

Eneste jeg føler som gjenstår er å komme til senter.

Ja... du er jo snart ferdig da så..? 50 timer er da en del. Hvorfor frister det lite å bli ferdig når du har spilt så lenge for å komme dit?

 

Er ikke så mye å gjøre annet enn å komme til senter, og det ser ut til å være et stykke.

 

De første 25 timene var spennende og nytt men etter det falt det fort da det gikk opp for meg at det ikke var stort mer å hente.

Lenke til kommentar

"Siden lanseringen av No Man’s Sky tidligere denne måneden har spillere meldt om store ytelsesproblemer – spesielt knyttet til spillets PC-versjon. "

 

Spesielt på PC? Den ordleggingingen impliserer at det var betydelige ytelsesproblemer på PS4 også, noe som etter hva jeg vet ikke stemmer. Der har man i de aller fleste tilfeller stabil 30fps som ved nesten alle konsollspill.

 

Etter hva jeg vet, har det vært betydelig med krasjing av spill på PS4.

Lenke til kommentar

"Siden lanseringen av No Man’s Sky tidligere denne måneden har spillere meldt om store ytelsesproblemer – spesielt knyttet til spillets PC-versjon. "

 

Spesielt på PC? Den ordleggingingen impliserer at det var betydelige ytelsesproblemer på PS4 også, noe som etter hva jeg vet ikke stemmer. Der har man i de aller fleste tilfeller stabil 30fps som ved nesten alle konsollspill.

 

Hovedproblemet på PS4 er at spillet krasjer, Gjerne under oppstart eller ved warp. Opplever dette daglig, og har snakket med andre som opplever det samme.

Lenke til kommentar

At mindre enn 1% av spillerene har meldt om problemer føyer seg vel bare inn i rekken av løgner Murray har presentert. Tror ikke jeg så en eneste streamer som ikke "bluescreena" eller hadde 10 FPS i store deler av spillet.

 

Alle spill har ytelsesproblemer ved release, til og med AAA titler. Har sett mye, mye værre. Helt latterlig hvor mye unødvendig hat utviklerne har mottatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Siden lanseringen av No Man’s Sky tidligere denne måneden har spillere meldt om store ytelsesproblemer – spesielt knyttet til spillets PC-versjon. "

 

Spesielt på PC? Den ordleggingingen impliserer at det var betydelige ytelsesproblemer på PS4 også, noe som etter hva jeg vet ikke stemmer. Der har man i de aller fleste tilfeller stabil 30fps som ved nesten alle konsollspill.

 

30fps er jo beviset på ytelsesproblem ;)

Lenke til kommentar

De første 25 timene var spennende og nytt men etter det falt det fort da det gikk opp for meg at det ikke var stort mer å hente.

 

Er ikke så mye å gjøre annet enn å komme til senter, og det ser ut til å være et stykke.

Jeg hadde ikke spilt lenge nok når jeg ikke skjønte hvorfor du "ikke bare spilte deg ferdig" her - er nå i nærheten av ditt nivå selv nå, og begynt å fokusere på å reise mot senter, men ser at jeg må finne 80-90 svarte hull til for å komme dit, så tror nok jeg gir meg selv nå, så monoton resterende spilling (warp, warp, black hole, samle ressurser, warp, warp, black hole, samle ressurser) kan ikke være verd hva enn som er der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...