Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ble hun gravid?


cenenzo

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg og en (fremmed jente) som jeg møtte på byen hadde sex i går.

Før vi hadde sex sa henne at hun gikk på P-piller, men jeg ville være trygg og bruke kondom for det. Jeg Jeg synes hun var veldig trang under sexén, og jeg var usikker på om kondomen rullet seg opp og ned pga friksjonen.. Jeg klarte heller aldri å komme.

 

Tror dere det er noe sannsynlighet for at hun har blitt gravid? Om det ikke har kommet sædceller fra glide væsken som blir produsert hos guttene?

 

Greia er at jeg ikke vet noenting om denne jenta, enn at ho så ganske bra ut.. så kan ikke være helt sikker på at ho faktisk gikk på piller, eller om det ikke skjedde noe galt med kondomen under sexen. Sjekket iallefall at det ikke var hull på kondomen da jeg var i dusjen.

Endret av cenenzo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja jomfru Maria ble vel gravid så det er mulig du får brev med krav om barnebidrag i posten om ni måneder, på tross av p-piller, kondomer, manglende utløsning og at jenta ikke aner hvem du er.

 

Det hele spørs hvor religiøs du er. ;)

 

 

Haha, hva mener du? Jeg har angst for å få barn

Lenke til kommentar

Alltid en sjanse, men med kondom som var på når du var "ferdig" (regner jeg med) og ingen utløsning så er den ikke veldig høy.

Det kan finnes sperm i klar ferdig gå væsken men ikke ofte, spesielt ikke hvis du har urinert siden forrige utløsning.

 

Ganske sikker jeg har vært og tissa siden siste utløsning :p Eller var vell kanskje rett før vi hadde oss..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...