Gå til innhold

Konami har avduket Metal Gear Survive – som er akkurat det du tror


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+241541

Virker som grunnet for at mange ikke liker dette, er fordi det har ingenting med Metal Gear å gjøre. Lagt til navnet for å selge mer, istedenfor å finne på et nytt navn.

 

^^

Ser ikke ut som dette har noe som helst å gjøre med MG, bortsett fra navnet. Nei takk!

Lenke til kommentar

Kunne kanskje vært noe for seg selv, men ved å bruke det navnet så bare bæsjer de på hele greien. Hva jeg lurer på er hva Kojima syntes om dette. Kan bare gjette at det startet produksjon med hans viten, mens han fortsatt var hos Konami.

 

Er ikke bare Kojima som lagde Metal Gear you know.

 

Profil bildet mitt er faktisk laget av en annen person, bare for og demonstrere, og det er en av de mest brukte bildene av Snake fra MGS1

Lenke til kommentar

Det som er interessant her er vel hvordan et konvensjonelt helikopter kan ta av fra et romskip/stasjon like før det passerer hendelseshorisonten på et svart hull (jeg antar det er det som skjer utfra artikkelen). Men det fins jo zombiespill og slikt, og de er jo ikke så realistiske.

 

Nå er jeg 95% pcgamer, så vet ikke så mye om serien/Konami (visste mye om Konami på 80/90-tallet for da var det noe som het arcademaskiner/C64/Amiga, noe unge ikke helt forstår hva er). Men for min del ser dette ut som melking av en serie som flere sier.

 

Men hvem vet, kan jo bli kjempebra, men som de fleste trailere så viser dette oss f%ck all.

Lenke til kommentar

 

Kunne kanskje vært noe for seg selv, men ved å bruke det navnet så bare bæsjer de på hele greien. Hva jeg lurer på er hva Kojima syntes om dette. Kan bare gjette at det startet produksjon med hans viten, mens han fortsatt var hos Konami.

 

Er ikke bare Kojima som lagde Metal Gear you know.

 

Profil bildet mitt er faktisk laget av en annen person, bare for og demonstrere, og det er en av de mest brukte bildene av Snake fra MGS1

Få som lager spill alene you know, utenom indiespill som Stardew Valley o.l.

 

Om du mener at Hideo Kojima ikke er så essensiell i det han har vært leder på av prosjekter, så skal vi følge den logikken til f.eks. film som er lignende i produksjon så ville jo en Scorsese/Tarantino/Kubrick- eller Lynchregissert film vært på samme nivå uten regissøren. Det tviler jeg sterkt på.

Lenke til kommentar

 

Kunne kanskje vært noe for seg selv, men ved å bruke det navnet så bare bæsjer de på hele greien. Hva jeg lurer på er hva Kojima syntes om dette. Kan bare gjette at det startet produksjon med hans viten, mens han fortsatt var hos Konami.

Er ikke bare Kojima som lagde Metal Gear you know.

 

Profil bildet mitt er faktisk laget av en annen person, bare for og demonstrere, og det er en av de mest brukte bildene av Snake fra MGS1

 

Vet ikke helt hvordan du fikk inntrykk av at jeg sa bare Kojima sto bak Metal Gear. Kjenner godt til Yoji Shinkawa, har også fulgt hans verk gjennom årene. Jeg er fortsatt mest nysgjerrig på hva Kojima syntes om dette.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...