Gå til innhold

Nei, denne Half-Life 3-plakaten er ikke det du håper på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Half-Life 3 har blitt hauset opp så mye, slik at hvis spillet noen ganger kommer ut kan det ALDRI leve opp til forventningene.

Det gjorde jo heller ikke HL2, som egentlig ikke var noe annet enn en tech demo.

Tuller du eller... I detect hipster! Finnes jo nesten ikke ett eneste spill som er rate'a høyere enn HL2. Problemet er at både HL1 og HL2 redefinerte hva som sees på som standarden når det kommer til FPS spill. HL3 kommer ikke til å komme ut før Valve er 100% sikre på at det blir en suksess. De tjener jo allerede mer på tredjepartsinnhold på Steam gjennom ett år enn hva de vil tjene på å release HL3, så penger er ikke en issue.

Lenke til kommentar

 

 

Half-Life 3 har blitt hauset opp så mye, slik at hvis spillet noen ganger kommer ut kan det ALDRI leve opp til forventningene.

 

Det gjorde jo heller ikke HL2, som egentlig ikke var noe annet enn en tech demo.

 

Ehh? Half-Life 2 er en av tidenes aller beste spill.

Hva var bra med det? Bortsett fra fysikken og grafikken.

Kjedelig historier. Standard fps gameplay (igjen bortsett fra fysikk sakene) tech demo.

Lenke til kommentar

 

 

 

Half-Life 3 har blitt hauset opp så mye, slik at hvis spillet noen ganger kommer ut kan det ALDRI leve opp til forventningene.

Det gjorde jo heller ikke HL2, som egentlig ikke var noe annet enn en tech demo.

 

Ehh? Half-Life 2 er en av tidenes aller beste spill.

Hva var bra med det? Bortsett fra fysikken og grafikken.

Kjedelig historier. Standard fps gameplay (igjen bortsett fra fysikk sakene) tech demo.

 

 

Riktig. Syns det var gørr kjedelig da det kom ut jeg.

Lenke til kommentar

Hvorfor? Jeg syntes Half-Life 2 var dritkjipt selv, men det kommer av at jeg spilte FEAR først. Det å gå fra et spill med fantastisk AI til et med grusomt dårlig AI ødela hele spillet for meg. 

 

FEAR? Som i F.E.A.R? Som i spillet der AI jumper rundt overalt i stutterstep- bevegelser for så å gå i cover på feil side av boksen mens den sikter vekk fra deg?

 

For min del elsket jeg HL2, ved alle gjennomspillinger. Ikke at historien var noe spes.

Lenke til kommentar

 

 

Half-Life 3 har blitt hauset opp så mye, slik at hvis spillet noen ganger kommer ut kan det ALDRI leve opp til forventningene.

Det gjorde jo heller ikke HL2, som egentlig ikke var noe annet enn en tech demo.

 

 

Ehh? Half-Life 2 er en av tidenes aller beste spill.

Enig. Crysis er en tech demo. Half-Life 2 er ett kongebra spill som selv etter straks 12 år siden release er fortsatt fette genialt å gå tilbake til den dag i dag.

Lenke til kommentar

Half-Life 2 er et godt spill, men ikke så legendarisk fantastisk som mange vil ha det til.

 

Snakk for deg sjøl. Subjektivt sett er HL2 utvilsomt et av de mest minneverdige spillene jeg noengang har spilt. 

Objektivt sett kan du heller ikke stikke under en stol at HL2 var grensesprengene på flere områder. Fysikken, karakterene og de stemningsfulle omgivelsene var bedre enn noe annet spill på den tiden. (Fysikk i skytespill syns jeg skuffende nok ikke har forbedret seg noe siden HL2)

 

Når det gjelder HL3 så skjønner alle at det ikke kan leve opp til den absurde hypen, men det trenger det heller ikke. Jeg kommer til å kose meg med et nytt Half Life-spill så lenge det er et godt spill, og Valve burde være fornøyd så lenge de ikke gjør skam på HL-navnet, fortsetter historien på en god måte, og spillet selger bra.   

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For all del, det var best på mange områder, men det levde ikke opp til forgjengeren, og det viktigste, det spillmessige, holder ikke legendekvalitet. Problemet er at de fokuserer for mye på filmaktighet. Særlig episodene, for noen tamme greier. Jeg tror det er derfor vi enda ikke har sett episode 3, fordi Valve skjønner dette selv og sliter med å komme opp med noe mer balansert.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Fysikken, karakterene og de stemningsfulle omgivelsene var bedre enn noe annet spill på den tiden. (Fysikk i skytespill syns jeg skuffende nok ikke har forbedret seg noe siden HL2)

Bortsett fra karakterene er alt du nevner det tech demo saker (og delvis karakter da grafikk naturlig nok hjelper på hvordan man opplever karakterer) og ja fysikken i spill er ikke noe bedre i dag enn i HL2 m faktisk har mange mange spill dårligere fysisk i dag enn HL2 hadde (det var som sagt en veldig bra tech demo)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...