Gå til innhold

Klassikeren GoldenEye 007 har gjenoppstått på PC med kraftig oppdatert grafikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er et mine absolutte favorittspill gjennom tidene, på konsoll er det ikke noe annet i nærheten.

Hvordan vi syns det var ok å spille med firedelt skjerm 28" eller noe sånt vet jeg ikke helt idag, men jeg har aldri hatt det så gøy med noe spill før eller etter.
Det er vel litt sånn med gamle filmer også, de var bedre da.

 

Edit: Tenkte på en annen fireplayer fra den tiden: Wu tang clan -et-eller-annet. Den var også veldig bra men lurer på om det var playstation?

Endret av rosetta stoned
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dette er et mine absolutte favorittspill gjennom tidene, på konsoll er det ikke noe annet i nærheten.

 

Hvordan vi syns det var ok å spille med firedelt skjerm 28" eller noe sånt vet jeg ikke helt idag, men jeg har aldri hatt det så gøy med noe spill før eller etter.

Det er vel litt sånn med gamle filmer også, de var bedre da.

 

Edit: Tenkte på en annen fireplayer fra den tiden: Wu tang clan -et-eller-annet. Den var også veldig bra men lurer på om det var playstation?

 

Noe som var minst like bra var jo Perfect Dark på 64 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dette er et mine absolutte favorittspill gjennom tidene, på konsoll er det ikke noe annet i nærheten.

 

Hvordan vi syns det var ok å spille med firedelt skjerm 28" eller noe sånt vet jeg ikke helt idag, men jeg har aldri hatt det så gøy med noe spill før eller etter.

Det er vel litt sånn med gamle filmer også, de var bedre da.

 

Edit: Tenkte på en annen fireplayer fra den tiden: Wu tang clan -et-eller-annet. Den var også veldig bra men lurer på om det var playstation?

Noe som var minst like bra var jo Perfect Dark på 64 :)

 

I mine øyne var Perfect Dark langt bedre. Kontrolleren var bedre, kulere våpen, og multiplayeren var ekstremt underholdende. Jeg minnes at en anmeldelse i et blad jeg leste sa at dette var spillet som Nintendo 64 var laget for, noe jeg (tydeligvis) var helt enig i.

 

Må innrømme at dette her så kult ut dog, skal få testet det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper goldeneye agent rogue kommer også som oppdatert gratis versjon.

Hadde vært morsom hvis den kan måles mot dagens spill.

 

vel håper du med dagens spiller mener skyte spill sjangeren? eller fps da... får om vi tar dagens spills, så får trekker jeg stort slett eldre spill som deus ex, planescape torment , suikoden 2 osv osv. eller i fps moh frontline, goldne eye 64 som artikklen selvsagt er om , runnet det i fjor eller perfect dark, cod 1-2+4 og 5 for eksempel.

Lenke til kommentar

Dette er et mine absolutte favorittspill gjennom tidene, på konsoll er det ikke noe annet i nærheten.

 

Hvordan vi syns det var ok å spille med firedelt skjerm 28" eller noe sånt vet jeg ikke helt idag, men jeg har aldri hatt det så gøy med noe spill før eller etter.

Det er vel litt sånn med gamle filmer også, de var bedre da.

 

Edit: Tenkte på en annen fireplayer fra den tiden: Wu tang clan -et-eller-annet. Den var også veldig bra men lurer på om det var playstation?

 

ja abosullt, trykket feil åhold på og rapporter deg. Spilt og runnet golden eye i fjor ,fremdeles et drit morsomt fps spll, det er også perfect dark.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dette er et mine absolutte favorittspill gjennom tidene, på konsoll er det ikke noe annet i nærheten.

 

Hvordan vi syns det var ok å spille med firedelt skjerm 28" eller noe sånt vet jeg ikke helt idag, men jeg har aldri hatt det så gøy med noe spill før eller etter.

Det er vel litt sånn med gamle filmer også, de var bedre da.

 

Edit: Tenkte på en annen fireplayer fra den tiden: Wu tang clan -et-eller-annet. Den var også veldig bra men lurer på om det var playstation?

 

Noe som var minst like bra var jo Perfect Dark på 64 :)

ja perfect dark var fantastisk bra ,er det enda etter min mening , kjøpe perfect dark i fjor, veldig morsomt, kjøpt vel golden eye også i fjor eller året før der igjen, men runnet det i fjor desember tror jeg skal sjekke "spill lista " mi ... haha ja runnet det desember og det var også fremdels veldig morsomt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om du har lyst å spille Half-Life 2 multiplayer er kanskje Goldeneye Source midt i blinken, men Goldeneye this is not.

Gameplayet her er bare Half-Life 2 med noen nye våpen og characters.

Har aldri skjønt populariteten til denen moden. Det er jo bare en Goldeneye skin på standard Half-Life 2 multiplayer!

Lenke til kommentar

Noen som har fått spillet å virke i nyeste windows 10 med SLI?

Får ikke startet spillet en gang.

Goldeneye Source støtter Win 10.

Funker fint helt fint for meg å kjører med Titan X SLI.

Eneste jeg opplever er lag fra server sin side.

Endret av Soles
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...