Gå til innhold

Treng eit spark i riktig retning. Lage eige vedlikeholdssystem (datoer) Excel


thamule

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har vore på jakt etter eit superenkelt vedlikeholdssystem for å holde kontroll på utløpsdatoar etc. Men går heller for å lage eit sjølv. Har brukt excel til enkle formlar, det mest "avanserte" eg har gjort er vel "if" formel...

 

Korleis bør eg gå fram for å bygge opp eit rekneark der eg skal ha lagra informasjon om:

Spesifikasjonane til 10 båtar

Utstyret til dei 10 båtane (som er gjentagande og ganske likt) med sertifiseringsdato og utløpsdato.

Kompetansen til kanskje 50 ansatte med sertifiseringsdato og utløpsdato (ikkje pensjonsalder :tease:)​

 

Treng egentlig berre eit spark i rett retning her, så skal eg klare å lese meg litt opp. Men fomlar litt i blinde då eg ikkje veit korleis eg skal begynne og korleis strukturen bør vere.

 

Ideelt bør det komme opp på ei framside når datoar nærmar seg utløpt, men eg blir kjempefornøgd om dei berre blir røde på farge i ei liste også viss eg ikkje får til det førstnemnte..

 

La ved eit bilde av typisk info eg vil ha kontroll på.

 

Supert om noken har eit tips :w00t:

 

Edit: Leif

post-48609-0-88763900-1471003139_thumb.jpg

Endret av thamule
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først, man må skrive inn en dato slik at Excel forstår det som en dato, ikke som tekst eller et åttesifret beløp. Der gjør folk mye rart, du er tryggest med enten datavalidering eller en makro til å sjekke input.

 

Men når Excel oppfatter en dato som en ekte dato blir det lett. En dato er bare et tall -antall dager siden tidenes morgen, som for Bill Gates var nyttår til 1900. Altså, 1 er ett døgn i Excel. 2 er to døgn.

 

Det betyr at du kan regne med datoer som med alle andre tall. Så hvis du har sertifiseringsdato i C7 og sertifiseringen varer i 400 dager, så er formelen i D7

 

=C7+400

 

Beste hilsen Harald

Endret av Harald Staff
Lenke til kommentar

Takk for svar. Forstår, trur eg.

 

No prøver eg å finne ut korleis eg skal legge inn dei data eg har. mange mindre tabeller eller 1 stor. Ser ut til at det blir ei fane i arket per båt og så ei oversikt med alle båtane. kanskje.. Vanskelig å legge inn data når eg er usikker på korleis eg må bruke dei for å få ut ønska resultat, men det går vel på eit vis.

Lenke til kommentar

En stor!!! Hvis du begynner å gruppere så utelater du annen gruppering. Jeg har brukt deler av sommeren på noen som har laget en fil pr år og en arkfane pr måned, og med det umuliggjort gruppering på tittel, avdeling eller medarbeider. Ikke tenk på dette som litteratur, men som grunndata. Du har mer enn en million linjer nedover i et Excelark. Rapporter og sammendrag ordner du med filter, eller helst Pivottabeller. Meld om du trenger assistanse til dette, det er mye klokt på Youtube.

 

Hvis dette er til et flerbrukermiljø så kreves ikke så lite opplæring og disiplin.

 

Beste hulsen Harald

Lenke til kommentar

Hei,

 

Har vore på jakt etter eit superenkelt vedlikeholdssystem for å holde kontroll på utløpsdatoar etc. Men går heller for å lage eit sjølv. Har brukt excel til enkle formlar, det mest "avanserte" eg har gjort er vel "if" formel...

 

Korleis bør eg gå fram for å bygge opp eit rekneark der eg skal ha lagra informasjon om:

Spesifikasjonane til 10 båtar

Utstyret til dei 10 båtane (som er gjentagande og ganske likt) med sertifiseringsdato og utløpsdato.

Kompetansen til kanskje 50 ansatte med sertifiseringsdato og utløpsdato (ikkje pensjonsalder :tease:)​

 

Treng egentlig berre eit spark i rett retning her, så skal eg klare å lese meg litt opp. Men fomlar litt i blinde då eg ikkje veit korleis eg skal begynne og korleis strukturen bør vere.

 

Ideelt bør det komme opp på ei framside når datoar nærmar seg utløpt, men eg blir kjempefornøgd om dei berre blir røde på farge i ei liste også viss eg ikkje får til det førstnemnte..

 

La ved eit bilde av typisk info eg vil ha kontroll på.

 

Supert om noken har eit tips :w00t:

 

Edit: Leif

Prøvde det samme selv....Men anbefaler ccom...www.ccom.no er det vel. Enkelt og ekstremt rimelig system

Lenke til kommentar

Har prøvd ein demoversjon av ccom. Prismessig ok, men funksjonaliteten overgår strengt tatt vårt behov. Tenkte derfor å få dette til sjølv. Men kan selvfølgelig ta ei revurdering på det når eg ser omfanget av det som må gjerast i excel for å få det til.

 

Problemet slik eg ser det er å få lagra historikken i reknearket. Det vil sei at det ikkje berre eksisterar ein mengde data, men at ein kan sjå forrige sertifisering, sertifiseringa før det, før det osv osv. Ein god historikk på datoar. Men mulig denne funksjonaliteten ikkje er mulig å få til på ein god måte og då må vi evt sjå på f.eks. ccom igjen....

 

EDIT: Er du tilfeldigvis engasjert i ccom? I og med at din brukar nettopp blei oppretta og du har eitt innlegg på d.no og det er i denne tråden?

Endret av thamule
Lenke til kommentar

Eg begynner forsiktig. Står masse på nettet, men set meg fort fast likevel

 

 

 

 

=viss((størst(b5:b15))<2,"",(størst(b5:b15)))

 

Prøver å finne siste datoen i ei rekke, men at den ikkje skal vise 00.01.1900 når der ikkje står dato. Men det fungerte ikkje...

 

EDIT: fant ut av det, måtte bruke semikolon...

Endret av thamule
Lenke til kommentar

Det går ikkje fort dette, men eg har fått laga til noko som ser slik ut.

Eg har fleire båtar eg vil lage det same for, om eg kan lage til eit "dashbord" der navnet på båten kjem opp når datoen nærmar seg, så vil eg vere i mål. At data blir henta frå tabellen eg nett laga. Alternativet er at eg har ei fane for kvar båt og så må eg gå inn manuelt og sjekke kvar båt om korleis det lig ann med datoar. Det kan fungere då eg har laga til betinga formatering slik:

 

meir enn 1 år til ny sertifisering: grøn

Meir enn 60 dagar til ny sertifisering: gul

Mindre enn 60 dagar til sertifisering: rød.

 

​Input på dashbord? Eller om eg berre bør ha det manuelt slik det er no...?

 

post-48609-0-84991300-1471594423_thumb.jpg

 

 

 

 

Endret av thamule
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei, 

 

Jeg kan anbefale Vessel Plus på det sterkeste. Det er et enkelt vedlikeholdsystem laget for den mindre fiskerflåten. Systemet varsler om alt påkrevd utstyr og sertifikater på epost eller mobil. Systemet vil også inneholde et sikkerhetsstyringssystem som blir pålagt fra 01.01.2016. Ta kontakt så skal du få en testbruker :) 

Lenke til kommentar

Hei, 

 

Jeg kan anbefale Vessel Plus på det sterkeste. Det er et enkelt vedlikeholdsystem laget for den mindre fiskerflåten å er derfor billig priset, 119,- pr mnd. Systemet varsler om alt påkrevd utstyr og sertifikater på epost eller mobil. Systemet vil også inneholde et sikkerhetsstyringssystem som blir pålagt fra 01.01.2016. Ta kontakt så skal du få en testbruker :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...