Gå til innhold

Nå kan du spille over 10 000 Amiga-spill rett i nettleseren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er et Amiga-spill jeg så vidt husker, men klarer ikke å komme på tittelen.

Jeg husker at det varierte mellom kjøresekvenser og 2D plattforming/skyting. I kjøresekvensene kjørte man en rød sportsbil tror jeg det var, og man kunne skyte på andre biler som prøvde å ta livet av deg. Etterhvert stoppet man ved enten et hus, lagerbygning eller noe lignende, og der skulle man drepe folk (og sikkert en boss), før man måtte gå tilbake ut av bygningen og kjøre videre. Det var et ekstremt voldelig spill, blodig som f..., og man kunne tilogmed skyte barn.

Hadde vært artig og prøvd dette igjen bare for å se hvordan det ser ut i dag :D

Lenke til kommentar

Det er et Amiga-spill jeg så vidt husker, men klarer ikke å komme på tittelen.

 

Jeg husker at det varierte mellom kjøresekvenser og 2D plattforming/skyting. I kjøresekvensene kjørte man en rød sportsbil tror jeg det var, og man kunne skyte på andre biler som prøvde å ta livet av deg. Etterhvert stoppet man ved enten et hus, lagerbygning eller noe lignende, og der skulle man drepe folk (og sikkert en boss), før man måtte gå tilbake ut av bygningen og kjøre videre. Det var et ekstremt voldelig spill, blodig som f..., og man kunne tilogmed skyte barn.

 

Hadde vært artig og prøvd dette igjen bare for å se hvordan det ser ut i dag :D

 

Jeg tror det er Technocop du tenker på.

 

https://www.youtube.com/watch?v=c1009PEDLCE

Lenke til kommentar

Skal jeg først spille amiga spill gjør jeg det helst på A500 maskinen min. :w00t:

artig og sitte foran den lille skjermen og høre på loade lydene mens den jobber.

sitter og venter på at spillet skal loade ferdig og gjør klar joysticken( zipstick i mitt tilfelle,the best)

har emulator på pcen,men det blir ikke d et samme. :hm:

Endret av rbr
Lenke til kommentar

Skal jeg først spille amiga spill gjør jeg det helst på A500 maskinen min. :w00t:

artig og sitte foran den lille skjermen og høre på loade lydene mens den jobber.

sitter og venter på at spillet skal loade ferdig og gjør klar joysticken( zipstick i mitt tilfelle,the best)

har emulator på pcen,men det blir ikke d et samme. :hm:

 

Amiga uten Harddisk = nei takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...