Gå til innhold

No Man's Skys første oppdatering endrer spillet dramatisk, allerede før slipp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen også... sitter her med spillet i hånda. Har nettopp betalt via nettbank og skulle bare sjekke gamer.no før jeg startet å spille. Nå vet jeg ikke om jeg skal vente til launch. Decisions, decisions... :p

 

Jeg ville nok ventet. Serverene blir jo slettet også på lansering. Så du må starte på nytt. 

Lenke til kommentar

Den 12 er jeg klar :D Gleder meg enormt mye til å sette i gang å utforske.

Bra det. Men du vet det slippes den 10de? :p

 

 

Faen også... sitter her med spillet i hånda. Har nettopp betalt via nettbank og skulle bare sjekke gamer.no før jeg startet å spille. Nå vet jeg ikke om jeg skal vente til launch. Decisions, decisions... :p

 

Jeg ville nok ventet. Serverene blir jo slettet også på lansering. Så du må starte på nytt. 

Ja, vet alt vil slettes. Men det gjør meg ikke så mye. Dette er ikke et spill jeg kommer til å fullføre historien i én gang og så legge på hylla. Vi snakker et spill der det vil flere flere hundre millioner år å utforske alle planetene. Vi trenger nok ikke spille så mye om igjen. :) For øvrig laster den ned en patch nå. Er dette patchen de snakker om?

Lenke til kommentar

 

Den 12 er jeg klar :D Gleder meg enormt mye til å sette i gang å utforske.

Bra det. Men du vet det slippes den 10de? :p

 

 

Faen også... sitter her med spillet i hånda. Har nettopp betalt via nettbank og skulle bare sjekke gamer.no før jeg startet å spille. Nå vet jeg ikke om jeg skal vente til launch. Decisions, decisions... :p

 

Jeg ville nok ventet. Serverene blir jo slettet også på lansering. Så du må starte på nytt. 

Ja, vet alt vil slettes. Men det gjør meg ikke så mye. Dette er ikke et spill jeg kommer til å fullføre historien i én gang og så legge på hylla. Vi snakker et spill der det vil flere flere hundre millioner år å utforske alle planetene. Vi trenger nok ikke spille så mye om igjen. :) For øvrig laster den ned en patch nå. Er dette patchen de snakker om?

Nope. Spillet slippes den 12.

Følg med i nyhetene :p

Lenke til kommentar

Har testet spillet en liten stund nå, og det lover så absolutt bra. Faktisk så bra at jeg like greit slettet hele saven. Har bare vært på en planet, men det virket som et spill jeg kan bruke sykt mye tid på. Like greit å holde ut i to dager til og beholde progress. Men irriterende nok er serverne oppe og patchen lastet ned. Hvorfor må jeg da vente i to dager før jeg får spilt? :(

 

Btw veldig off-topic her, men hvis noen av dere har prøvd spillet, hvordan finner jeg veien tilbake til skipet mitt? Finner ikke noe kart noe sted? Nevermind, er et hvit skip på radaren, ja.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Har testet spillet en liten stund nå, og det lover så absolutt bra. Faktisk så bra at jeg like greit slettet hele saven. Har bare vært på en planet, men det virket som et spill jeg kan bruke sykt mye tid på. Like greit å holde ut i to dager til og beholde progress. Men irriterende nok er serverne oppe og patchen lastet ned. Hvorfor må jeg da vente i to dager før jeg får spilt? :(

 

Btw veldig off-topic her, men hvis noen av dere har prøvd spillet, hvordan finner jeg veien tilbake til skipet mitt? Finner ikke noe kart noe sted? Nevermind, er et hvit skip på radaren, ja.

 

Hvordan kjører det da? 60/30 fps? :)

Lenke til kommentar

Går vel an å svare på spørsmålet selv om du ikke bryr deg om bra bildeflyt.

 

Sett litt på en YouTube stream nå. FOV er så lav at jeg tror ikke dette er spillbart for meg på PS4. Kjenner jeg får motion sickness av å se på. Og det får jeg aldri..

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...