Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Merker han at jeg er jomfru?


Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 18 som driver og koser med en like gammel gutt. Han har hatt kjæreste over lengere tid, og ligget med flere, så han vet hva han driver med. Jeg derimot er jomfru. Ingen av oss ser etter forhold, men vi liker å kose. Jeg har gitt uttrykk for at ikke er jomfru, og har ikke lyst til å fortelle at jeg er det. Kommer han til å merke at jeg er jomfru første gangen vi har sex? Eller kan jeg komme unna med å si at jeg ikke har så mye erfaring?

 

Anonymous poster hash: 87b65...38a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du allerede har gitt uttrykk for at du ikke er jomfru skjønner jeg jo at du kanskje ikke har lyst til å fortelle det nå, men hvis han vet om det tar han det nok litt rolig første gangen så slipper du å være så redd for alle de tingene man gjerne er redd for. Hvis han tror du har gjort det før kan det tenkes han bare durer på og ikke tenker over at det kan bli litt voldsomt for deg.

Lenke til kommentar

 

Jeg har gitt uttrykk for at ikke er jomfru, og har ikke lyst til å fortelle at jeg er det.

Kan jeg spørre; Hvorfor?

Jeg synes ikke sex er no big deal, har bare ikke kommet naturlig før. Vet at han ikke er ute etter noe mer enn sex og det er greit for meg. Jeg er bare litt redd for at han skal tro at det betyr mer for meg, og derfor ikke ha lyst.

 

Anonymous poster hash: 87b65...38a

Lenke til kommentar

Skjønner ikke greia med at det er så fælt å fortelle at man er jomfru. En gutt vil synes det er et kompliment å få være den første.

Ikke jeg.

Mtp potensielt partnermateriale byr det meg imot. Mtp pulevenn er det enda verre.

 

Enig med det første. Hvorfor ikke si det?

Hvis man kan padle kano med noen så merker man fort om den du padler med ikke har peiling på padling. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trenger ikke tafsing eller tampong engang, sykling, ridning (av hest) og svømming, all fysisk aktivitet omtrent, kan alle føre til at jomfruhinnen sprekker. De fleste har ingen hinne når de begynner å ha sex, det er hvorfor denne "metoden" for å finne ut av om noen var jomfru eller ei før sex ikke egentlig funker så bra. Hinnen kan til og med gro igjen, dette er noe man ofte ser hos eldre kvinner som har sluttet å menstruere og ha sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er en jente på 18 som driver og koser med en like gammel gutt. Han har hatt kjæreste over lengere tid, og ligget med flere, så han vet hva han driver med. Jeg derimot er jomfru. Ingen av oss ser etter forhold, men vi liker å kose. Jeg har gitt uttrykk for at ikke er jomfru, og har ikke lyst til å fortelle at jeg er det. Kommer han til å merke at jeg er jomfru første gangen vi har sex? Eller kan jeg komme unna med å si at jeg ikke har så mye erfaring?

 

Anonymous poster hash: 87b65...38a

Kan nok være endel trangere nedentil, siden det ikke er "pløyd". Det er mulig å merke, men er ikke sikkert han gjør det.

"ingen av oss ser etter forhold" jaha? Bare kose for å kose da liksom? xP

 

Synes ikke du skal legge skjul på at du er jomfru, de fleste gutter liker eller har ingenting imot det. Siden du ikke har erfaring, blir det jo litt vanskelig å late som du har det i senga.

Husk også at du kan få veldig vondt nedentil når vagina penetreres for første gang, og det blir jo litt vanskelig å bortforklare.

 

Vær ærlig med fyren, det er det beste du gjør, for både din og hans opplevelse.

Og, ikke knekk sengeføttene, det er litt dumt :p

Lenke til kommentar

 

Jeg er en jente på 18 som driver og koser med en like gammel gutt. Han har hatt kjæreste over lengere tid, og ligget med flere, så han vet hva han driver med. Jeg derimot er jomfru. Ingen av oss ser etter forhold, men vi liker å kose. Jeg har gitt uttrykk for at ikke er jomfru, og har ikke lyst til å fortelle at jeg er det. Kommer han til å merke at jeg er jomfru første gangen vi har sex? Eller kan jeg komme unna med å si at jeg ikke har så mye erfaring?

 

Anonymous poster hash: 87b65...38a

Kan nok være endel trangere nedentil, siden det ikke er "pløyd". Det er mulig å merke, men er ikke sikkert han gjør det.

"ingen av oss ser etter forhold" jaha? Bare kose for å kose da liksom? xP

 

Synes ikke du skal legge skjul på at du er jomfru, de fleste gutter liker eller har ingenting imot det. Siden du ikke har erfaring, blir det jo litt vanskelig å late som du har det i senga.

Husk også at du kan få veldig vondt nedentil når vagina penetreres for første gang, og det blir jo litt vanskelig å bortforklare.

 

Vær ærlig med fyren, det er det beste du gjør, for både din og hans opplevelse.

Og, ikke knekk sengeføttene, det er litt dumt :p

 

Du kan svært lite on anatomi, eller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Du kan svært lite on anatomi, eller?

 

Du får lov å utdype litt mer ;)

 

 

Et skjede "pløyes" ikke, på samme måte som at musklene dine utvider og trekker seg sammen etter behov, og som at rompa di ikke er pløyd etter den gangen du hadde forstoppelse, så "pløyes" ikke skjede heller. Det er på ingen måte sånn det fungerer, om du føler at du pløyer noen når du puler de burde du kanskje spørre de om legg og forsikre deg om at samleiet er ønsket.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare være ærlig ved å si at du er jomfru? Det burde jo ikke være noe problem? Du kan kanskje komme unna med å si at du bare har lite erfaring, men det skal godt gjøres.

Dette med jomfruhinne er jo bare tull, i 2016 burde de fleste vite at det er en myte at den eksisterer. Det gir ikke mening å si at man har mistet jomfruhinnen for eksempel, når der opprinnelig ikke er en hinne å miste.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare være ærlig ved å si at du er jomfru? Det burde jo ikke være noe problem? Du kan kanskje komme unna med å si at du bare har lite erfaring, men det skal godt gjøres.

 

Dette med jomfruhinne er jo bare tull, i 2016 burde de fleste vite at det er en myte at den eksisterer. Det gir ikke mening å si at man har mistet jomfruhinnen for eksempel, når der opprinnelig ikke er en hinne å miste.

Man kan få smerte ved første samleie. Samt at man kan blø litt(damer). Det er selvsagt forutsatt at man ikke har hatt det morro alene tidligere.
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...