Gå til innhold

Spill man kan spille med beina slengt på bordet og en kaffe i hånda?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emulator og Mario eller andre snasne NES/ SNES spill. Ellers så er vel alt av turbasert greit. Du kan koble til en håndkontroll og bruke software så den emulerer mus og x-antall andre knapper på tastaturet (så mange som er på kontrollen).

 

Vil du kanskje ha det spennende elementet med at spillet går så fort at du kan miste kaffen i fanget? :eek:

Lenke til kommentar

Hearthstone: Kortspill som kan spilles uten å bruke en eneste krone, men kan da oppleves som frustrerende siden motstanderen din ofte spiller med mye bedre kort. Hver dag får du utdelt oppdrag som kan fullføres for å få gull, som igjen kan brukes til å kjøpe kortpakker eller Arena(hvor man lager et deck basert på tilfeldig utdelte kort).

 

Duelyst: Et kortspill det også, men henter også elementer fra brettspill siden du flytter "kortene" dine rundt på et brett. Dette spillet er også gratis og har en mye rausere premieutdeling sammenlignet med Hearthstone. Det vil gå raskere å få kortene du trenger i Duelyst sammenlignet med Hearthstone, selv om det blir litt grinding her også. Til forskjell fra Hearthstone så trenger du i hovedsak bare å spille ferdig kamper i Duelyst for å fullføre oppdrag, mens man i Hearthstone ofte må vinne kamper for å fullføre dem.

Lenke til kommentar

Abzu. Ikke spilt det selv ennå, men så vidt jeg vet handler det om å dykke, utforske og fint lite annet. Ser meget avslappende ut.

 

Elder Scrolls: Legend. På mange måter "vi kan også lage kortspill!", men er satt til Elder Scrolls universet. Gikk fort lei selv, men hvis man liker kortspill som Hearthstone har man et solid alternativ.

Lenke til kommentar

Heroes of Might and Magic 3. Selv om spillet er gammelt som fy, er det fortsatt kjempeartig og kan spilles på nytt og på nytt. En av mine aller beste minner er fra dette spillet. (Jeg og 6 andre søskenbarn satt nede i kjelleren til farmor og spilte dette på hotseat) Hver turn tok sånn 30 min :D hehehe

 

Ellers har du jo heartstone?:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...