Gå til innhold

XBone eksklusiver


orv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har jo Gears Of War Ultimated Edition, Forza serien spesielt Horizon 2, Halo The Masterchief Collection, Halo 5, Dead Rising 3-4, Ryse Son Of Rome, Quantum Break, Zoo Tycoon, Rare Replay, Screamride, State Of Decay Year One Survival Edition, Titanfall, Sunset Overdrive, Castle Crashers Remastered, Grim Legends The Forsaken Bride, Ori And The Blind Forest Definitive Edition, Shadow Complex Remastered, 

Lenke til kommentar

Nå skal det sies at Microsoft slipper en del ekslusiver fra xbox til PC og da, så om du har en grei PC er det kansje ikke nødvenindig med xbox one for å spille eksklusiver.

 

F.eks: Forza 6 Forza Horizon 3, Quantum Break, Halo osv er og å finne til Windows 10.

 

Men ellers er xBox one en veldig god konsoll. Storfornøyd med min.

Har du 4k og eller HDR tv burde du velge den nye varianten.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Nå skal det sies at Microsoft slipper en del ekslusiver fra xbox til PC og da, så om du har en grei PC er det kansje ikke nødvenindig med xbox one for å spille eksklusiver.

 

F.eks: Forza 6 Forza Horizon 3, Quantum Break, Halo osv er og å finne til Windows 10.

 

Men ellers er xBox one en veldig god konsoll. Storfornøyd med min.

Har du 4k og eller HDR tv burde du velge den nye varianten.

Halo er desverre ikke på windows ennå. Strategispillet Halo wars 2 kommer til pc i år, men hovedserien vil fortsette å bare være på xbox.

Lenke til kommentar

Kjøp heller Xbox One Scorpio til neste år. Har selv Xbox One. Syns ikke det er noen eksklusive spill til den egentlig verd å eie. De få som er nogenlunde bra kommer på pc. Har den kun for å spille med venner. Fleste store spill nå til dags som GTA5, Witcher 3, Just Cause 3 satser på å nå 30fps, men sliter enda med å nå det. Sats på scorpio så vet du at uansett om tidligere spill får ekstra patch til å utnytte scorpio ekstra eller ikke så vil spillene garantert kjøre 30fps stabilt 99.9% av tiden.

 

Om jeg skal nevne noen eksklusive spill til Xbox One som jeg liker må det bli Sunset Overdrive og Rare Replay. De fåes kun på Xbox One, ikke på PC, så de er fullstendig eksklusive i forhold til titler som Dead Rising 3 og Quantum Break.

 

Her har du en fullstendig liste over eksklusive titler til Xbox One:

http://gematsu.com/exclusives/xbox-one

Endret av Boss-Znakemaster
Lenke til kommentar

Kjøp heller Xbox One Scorpio til neste år. Har selv Xbox One. Syns ikke det er noen eksklusive spill til den egentlig verd å eie. De få som er nogenlunde bra kommer på pc. Har den kun for å spille med venner. Fleste store spill nå til dags som GTA5, Witcher 3, Just Cause 3 satser på å nå 30fps, men sliter enda med å nå det. Sats på scorpio så vet du at uansett om tidligere spill får ekstra patch til å utnytte scorpio ekstra eller ikke så vil spillene garantert kjøre 30fps stabilt 99.9% av tiden.

 

Om jeg skal nevne noen eksklusive spill til Xbox One som jeg liker må det bli Sunset Overdrive og Rare Replay. De fåes kun på Xbox One, ikke på PC, så de er fullstendig eksklusive i forhold til titler som Dead Rising 3 og Quantum Break.

 

Her har du en fullstendig liste over eksklusive titler til Xbox One:

http://gematsu.com/exclusives/xbox-one

Det finnes definitivt mange gode grunner til å vente til Scorpio, men det er også verdt det å nevne at Scorpio kommer til å bli en ganske dyr maskin (7 - 8 laken?), noe som kanskje ikke passer for alle. Jeg har nylig gått til inkjøp av xbox one selv, siden jeg ikke bryr meg så veldig om 4K-gaming og sånt. Man får jo uansett spilt de samme spillene.

Lenke til kommentar

Og, når som Xbox One S er kommet, vil det nok dukket opp en del Xbox One på bruktmarkedet til rundt 1.500,- vil jeg tro.
Kjøper du en slik for 1.500,- for du sikkert 1.000,- igjen for den hvis du vil kjøpe Scorpio til høsten/vinteren 2017.
Så da har du "tapt" 500,- på å ha en Xbox One i over et år. Og det er ikke mye.
Og hvem vet, kanskje du får tilbake de 1.500,- på brukten?

Lenke til kommentar

 

Kjøp heller Xbox One Scorpio til neste år. Har selv Xbox One. Syns ikke det er noen eksklusive spill til den egentlig verd å eie. De få som er nogenlunde bra kommer på pc. Har den kun for å spille med venner. Fleste store spill nå til dags som GTA5, Witcher 3, Just Cause 3 satser på å nå 30fps, men sliter enda med å nå det. Sats på scorpio så vet du at uansett om tidligere spill får ekstra patch til å utnytte scorpio ekstra eller ikke så vil spillene garantert kjøre 30fps stabilt 99.9% av tiden.

 

Om jeg skal nevne noen eksklusive spill til Xbox One som jeg liker må det bli Sunset Overdrive og Rare Replay. De fåes kun på Xbox One, ikke på PC, så de er fullstendig eksklusive i forhold til titler som Dead Rising 3 og Quantum Break.

 

Her har du en fullstendig liste over eksklusive titler til Xbox One:

http://gematsu.com/exclusives/xbox-one

Det finnes definitivt mange gode grunner til å vente til Scorpio, men det er også verdt det å nevne at Scorpio kommer til å bli en ganske dyr maskin (7 - 8 laken?), noe som kanskje ikke passer for alle. Jeg har nylig gått til inkjøp av xbox one selv, siden jeg ikke bryr meg så veldig om 4K-gaming og sånt. Man får jo uansett spilt de samme spillene.

 

 

Har selv gådd til innkjøp av en GTX 1080 til pcn. Bryr meg heller ikke om 4K, har fortsatt en 1080p TV, men liker å ha grafikk på maks og bedre bildeflyt. Etter å ha først fådd smaken igjen av å spille spillene som er på markedet nå i 60fps+ så er det ingen vei tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...