Gå til innhold

Telltales Batman-spill sliter på PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hører snakk om at det er mest folka med Steam som opplever problemer. Jeg kjøpte dette spillet på GoG og har ikke opplevd noen store problemer annet enn én liten bug. Når jeg kom til "batcave" delen, så gikk jeg rett inn på profilene på datamaskinen først, og da var det ikke mulig å komme seg tilbake ut og fortsette. Etter en kjapp reload, så plukket jeg opp hard disken først og stappet den på plass, og deretter virket alt helt fint. Det var noe kloring for å få rett oppløsning i graphics menyen også, men det var lett å få has på.

 

Om selve historien (no spoilers), så vil jeg bare si at det var en spennende og orginal vri på ting. Spillet fokuserer også på "detective" delen av Batman, noe jeg synes var det beste med Arkham Asylum, og med Batman i sin helhet. God underholdning!

Lenke til kommentar

Hadde først problem med å få kjørt spillet. Men det viste seg å være fordi jeg manglet noen OS oppdateringer. Å endre oppløsningen kunne vært gjort mer intuitivt i menyen, men bortsett fra det så er det ett bra spill. Merket ikke noen grafiske problemer med dårlig framerates eller lignende. Har fullført episode 1 og digger spillet så langt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...