Jump to content
Sign in to follow this  
akelbo

Telltales Batman-spill sliter på PC

Recommended Posts

Vel, nå er det blitt tradisjon at Batman-spill ikke er programmert skikkelig på PC. Dette handler ikke om at vi som bruker PC er mye kulere enn konsollbøndene ;)

• Like 1

Annonse

Jeg hører snakk om at det er mest folka med Steam som opplever problemer. Jeg kjøpte dette spillet på GoG og har ikke opplevd noen store problemer annet enn én liten bug. Når jeg kom til "batcave" delen, så gikk jeg rett inn på profilene på datamaskinen først, og da var det ikke mulig å komme seg tilbake ut og fortsette. Etter en kjapp reload, så plukket jeg opp hard disken først og stappet den på plass, og deretter virket alt helt fint. Det var noe kloring for å få rett oppløsning i graphics menyen også, men det var lett å få has på.

Om selve historien (no spoilers), så vil jeg bare si at det var en spennende og orginal vri på ting. Spillet fokuserer også på "detective" delen av Batman, noe jeg synes var det beste med Arkham Asylum, og med Batman i sin helhet. God underholdning!

Hadde først problem med å få kjørt spillet. Men det viste seg å være fordi jeg manglet noen OS oppdateringer. Å endre oppløsningen kunne vært gjort mer intuitivt i menyen, men bortsett fra det så er det ett bra spill. Merket ikke noen grafiske problemer med dårlig framerates eller lignende. Har fullført episode 1 og digger spillet så langt :D