Gå til innhold

Bygg ditt eget hvelv i Fallout 4 neste uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må ærlig si at jeg er skuffet over utvidelsene til fallout 4. For 400 kr har vi for det meste fått noen bygge utvidelser og en tåkelagt øy. Uansett jeg digger hovedspillet, men utvidelsene var skuffende, men det er sikkert bare meg :)

 

For oss som kjøpte season pass før de skrudde opp prisen (~200kr), så var det en god deal.

 

Men jeg er enig i at det er skuffende, hadde foretrukket mer storybasert DLC. Byggingen er meh etter min mening...

 

Fallout 3 og New Vegas hadde jo mye bedre DLC. Synd at de slutter å komme med nytt innhold til Fallout 4 før det har gått et år...

 

Det som er det negative med season pass, er at det ikke blir lønnsomt å lage mer DLC for utviklerne. Da måtte de ha laget Season pass 2, og det ville neppe ha blitt populært.

Lenke til kommentar

 

Må ærlig si at jeg er skuffet over utvidelsene til fallout 4. For 400 kr har vi for det meste fått noen bygge utvidelser og en tåkelagt øy. Uansett jeg digger hovedspillet, men utvidelsene var skuffende, men det er sikkert bare meg :)

For oss som kjøpte season pass før de skrudde opp prisen (~200kr), så var det en god deal.

 

 

Ikke om du er uinteressert i disse DLCene...

 

AtW

Lenke til kommentar

Hvis de bare kunne slutta med Sims Fallout Edition pakkene og heller fått bakenden i gir. Så kunne de ha kommet fortere i gang med neste Elder Scrolls. Går utifra de bygger en ny spillmotor til den så jo flere som jobber med den biten jo bedre.

 

Krysser finga for High Rock/Hammerfell eller Valenwood/Elsweyr..

 

Hvorfor gleder du deg til TES VI? Du vet det bare vil bli elderscrol sims edition uansett. spillet vil være 5 timer langt og 200 timer der du bygger slottet ditt!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Elsker bygge delen i Fallout. Har kommer til level 140 og det skal ikke forundre meg om 40 av de er fra bygging. Så jeg er med andre ord godt fornøyd med dlc'ene, og jeg ser frem til at jeg skal få bygge vault, men viss det stemmer at vi ikke får lov til å grave blir jeg veldig skuffet. Heldigvis er det modder som ordner det, men hadde håpet å slippe, for det er mildt sagt varierende kvalitet på moddene der ute.

En annen ting jeg virkelig håper de fikser på til neste DLC, er at spillet har en tendens til bli uspillbart (henger seg opp etter noen min) nå man passerer 900 timer på en save. Både fallout 3 og new vegas har samme problem, men der skjer det allerede etter 500 timer. For ikke å snakke om alle problemene de lagde sist gang de patchet spillet, innbyggerne mine skifter nå kjønn, klær osv så fort jeg ser en annen vei. Dette er noe som skjer alle som spiller spillet så etter en viss tid.

Endret av Lucifer24
Lenke til kommentar

Jeg syns Fallout 1 og 2 var mye bedre enn disse nye tilskyddene. 3'ern gikk an, for vi beholdt Fallout konseptet og følelsen av apokalypse.

 

Men ikke nå lenger.

 

Etter ca 40 timer med Fallout 4, ba jeg om refund, hvilket jeg fikk. For det spillet var verdt skaffet jeg meg Dead by Daylight og Subnautica.

 

PS: Anbefaler alle på det sterkeste å gjøre det samme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Her er ekstrainnhold Bethesda har gitt ut tidligere:

 

Fallout 3:

-Operation Anchorage

-Broken Steel

-Mothership Theta

-The Pitt

-Point Lookout

 

Fallout New Vegas:

-Dead Money

-Honest Hearts

-Old World Blues

-Lonesome Road

 

Fallout 4:

-Automatron

-Far Harbor

-Noe bygge-greier

-Noe bygge-greier

-Noe bygge greier

-Nuka-World kommer i august. Høres mer ut som Age of Empires enn Fallout.

 

Bethesda har gått tomme for gode ideer. Har ikke tid til å bygge. Det får Preston Garvey og gamlemor ta seg av i stedet for å vase rundt i Sanctuary uten mål og mening. Jeg har en sønn å finne og en kone å hevne.

Lenke til kommentar

Jeg syns Fallout 1 og 2 var mye bedre enn disse nye tilskyddene. 3'ern gikk an, for vi beholdt Fallout konseptet og følelsen av apokalypse.

 

Men ikke nå lenger.

 

Etter ca 40 timer med Fallout 4, ba jeg om refund, hvilket jeg fikk. For det spillet var verdt skaffet jeg meg Dead by Daylight og Subnautica.

 

PS: Anbefaler alle på det sterkeste å gjøre det samme.

 

Greit at du ikke liker Fallout 4, men å anbefale alle å bytte det inn er vel å ta litt vel hardt i vel? :)
Lenke til kommentar

Er nok en av særingene som virkelig liker byggingen. Det kan være utrolig klønete utformet noen ganger og frustrerende med bugs og feil, men jeg synes det er en veldig god avkobling fra å utføre quests, og gir spillet flere ben å stå på.

 

Har ikke noe imot byggingen, men om folk visste i forkant at mesteparten av utvitelsene dreide seg om bygging, så ville de sansynligvis solgt langt ferre sesongpass. Personlig føler jeg meg litt lurt når det gjelder utvidelsene. To var vel på rundt 50 og 150 mb

Lenke til kommentar

Jeg syns Fallout 1 og 2 var mye bedre enn disse nye tilskyddene. 3'ern gikk an, for vi beholdt Fallout konseptet og følelsen av apokalypse.

 

Men ikke nå lenger.

 

Etter ca 40 timer med Fallout 4, ba jeg om refund, hvilket jeg fikk. For det spillet var verdt skaffet jeg meg Dead by Daylight og Subnautica.

 

PS: Anbefaler alle på det sterkeste å gjøre det samme.

 

Men så fint at du anbefaler alle på det sterkeste å gjøre det samme, for alle har jo samme smak som deg. Dead by daylight må jo være det mest meningsløse spillet jeg har vært borti siden Evolve....

Lenke til kommentar

Hvis de bare kunne slutta med Sims Fallout Edition pakkene og heller fått bakenden i gir. Så kunne de ha kommet fortere i gang med neste Elder Scrolls. Går utifra de bygger en ny spillmotor til den så jo flere som jobber med den biten jo bedre.

 

Krysser finga for High Rock/Hammerfell eller Valenwood/Elsweyr..

 

Husk at Bethesda har to andre spill under utvikling som skal slippes før TES6. Ser for meg en tidslinje som gir oss ny IP1 i 2018, ny IP2 i 2020, og TES6 i 2022. Altså en stund til med andre ord. Todd Howard sa under et intervju at han ikke kunne snakke om planene rundt et nytt TES engang, fordi folk ville sett på dem som sprø om de forklarte hva de ønsket å gjøre på et teknisk nivå.

 

"[Elder Scrolls 6 is] kind of like the elephant in the room, always, when we talk about anything, and you know, I think it's good in these moments to tell our fans yes, of course we are [working on it] - it's something we love - but it is... you know, I have to be careful what I say, it's a very long way off. I could sit here and explain the game to you, and you would say, 'That sounds like you don't even have the technology. How long is that going to take?' So it is something that's going to take a lot of time, what he have in mind for that game, and we actually have two other large projects we're also doing that are bigger than everything we've done. People will probably hear about those even before Elder Scrolls 6. That'll make sense many years from now"

 

- Todd Howard

Lenke til kommentar

Har ikke tid til å bygge. Det får Preston Garvey og gamlemor ta seg av i stedet for å vase rundt i Sanctuary uten mål og mening. Jeg har en sønn å finne og en kone å hevne.

Hvordan får du tid til det mellom all hoardinga? Jeg MÅ plukke med meg hver eneste bit skrapjern, tomflaske, lekebil og Jangles the Moon Monkey jeg finner. Kan jo ikke bare la det ligge! Første jeg makset ut var bærekapasitet. Men kommer alikevel knapt kvartveis inn i en dungeon før jeg er overlesset.

 

Og jeg må selvfølgelig spre herligheten ut på bakken slik at jeg kan bryte det ned til sine bestanddeler. Jeg vet det foregår automatisk om man bare dumper det i workshopen, men kan jo ikke ha all slags rask liggende hulter til bulter i workshopen heller. Ordnung muss sein! Og selvfølgelig alle klesplagg samt våpen jeg finner må sorteres i kategoriserte skuffer. Lær i en, combat armor i en annen, etc etc...

 

Samt gjeting, uniformering/utstyring av settlers. Konstruksjon, dekorering og vedlikehold av brakker. Det er så mye å gjøre at man simpelten ikke får tid til quests.

 

Var noe greier om at jeg skulle finne en eller annen unge. Men det har jeg helt glemt av...

 

2zf8i2s.jpg

Kjekt å ha...

Endret av Psykonaut
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har ikke tid til å bygge. Det får Preston Garvey og gamlemor ta seg av i stedet for å vase rundt i Sanctuary uten mål og mening. Jeg har en sønn å finne og en kone å hevne.

Hvordan får du tid til det mellom all hoardinga? Jeg MÅ plukke med meg hver eneste bit skrapjern, tomflaske, lekebil og Jangles the Moon Monkey jeg finner. Kan jo ikke bare la det ligge! Første jeg makset ut var bærekapasitet. Men kommer alikevel knapt kvartveis inn i en dungeon før jeg er overlesset.

 

Og jeg må selvfølgelig spre herligheten ut på bakken slik at jeg kan bryte det ned til sine bestanddeler. Jeg vet det foregår automatisk om man bare dumper det i workshopen, men kan jo ikke ha all slags rask liggende hulter til bulter i workshopen heller. Ordnung muss sein! Og selvfølgelig alle klesplagg samt våpen jeg finner må sorteres i kategoriserte skuffer. Lær i en, combat armor i en annen, etc etc...

 

Samt gjeting, uniformering/utstyring av settlers. Konstruksjon, dekorering og vedlikehold av brakker. Det er så mye å gjøre at man simpelten ikke får tid til quests.

 

Var noe greier om at jeg skulle finne en eller annen unge. Men det har jeg helt glemt av...

 

2zf8i2s.jpg

Kjekt å ha...

 

 

Det er hardcore OCD du snakker om i innlegget ditt.

Lenke til kommentar

 

Har ikke tid til å bygge. Det får Preston Garvey og gamlemor ta seg av i stedet for å vase rundt i Sanctuary uten mål og mening. Jeg har en sønn å finne og en kone å hevne.

Hvordan får du tid til det mellom all hoardinga? Jeg MÅ plukke med meg hver eneste bit skrapjern, tomflaske, lekebil og Jangles the Moon Monkey jeg finner. Kan jo ikke bare la det ligge! Første jeg makset ut var bærekapasitet. Men kommer alikevel knapt kvartveis inn i en dungeon før jeg er overlesset.

 

Og jeg må selvfølgelig spre herligheten ut på bakken slik at jeg kan bryte det ned til sine bestanddeler. Jeg vet det foregår automatisk om man bare dumper det i workshopen, men kan jo ikke ha all slags rask liggende hulter til bulter i workshopen heller. Ordnung muss sein! Og selvfølgelig alle klesplagg samt våpen jeg finner må sorteres i kategoriserte skuffer. Lær i en, combat armor i en annen, etc etc...

 

Samt gjeting, uniformering/utstyring av settlers. Konstruksjon, dekorering og vedlikehold av brakker. Det er så mye å gjøre at man simpelten ikke får tid til quests.

 

Var noe greier om at jeg skulle finne en eller annen unge. Men det har jeg helt glemt av...

 

2zf8i2s.jpg

Kjekt å ha...

 

Konge! Man kan ikke få nok loot.

 

Kom ikke til Glowing Sea en gang... Hadde flere turer til Kelloggs skjulested, i power armor, for å få med alt av Instiute rifler og pistoler, ja, Dogmeat var med og hadde med seg max kvote. Hoardinga mi har, etter "hjernevandringen", for det meste dreid seg om å finne Commonwealths mange hensatte power armors.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...