Gå til innhold

Flere som venter på Samordna opptak?


r0zaku

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter og venter her selv! Er nok ingen vits, begynte på 24. plass på venteliste, har vært på 20. nå de siste dagene.. Men klarer ikke dy meg, må sjekke! 

 

Visste ikke det oppdatertes fortløpende, trodde "alt" ble sluppet i kveld.. Bør jeg ta det som et dårlig tegn at jeg har stått på 3. plass helt siden hovedinntaket ble sluppet?

Lenke til kommentar

 

Sitter og venter her selv! Er nok ingen vits, begynte på 24. plass på venteliste, har vært på 20. nå de siste dagene.. Men klarer ikke dy meg, må sjekke! 

 

Visste ikke det oppdatertes fortløpende, trodde "alt" ble sluppet i kveld.. Bør jeg ta det som et dårlig tegn at jeg har stått på 3. plass helt siden hovedinntaket ble sluppet?

 

Jeg har stått på 1 siden da...Så håper ikke det er dårlig tegn.

Lenke til kommentar

Jeg å...Oppdaterer hele tiden nettsiden for å dobbeltsjekke, for er redd jeg ikke skal få mail fordi da vil det si jeg ikke har kommet inn. Please si ifra noen når noen har fått svar!

 

 

Tror ikke du går glipp av en plass om du logger inn på Samordna bare 1-2 ganger om dagen for å sjekke om det har skjedd noe :p

Lenke til kommentar

 

Sitter og venter her selv! Er nok ingen vits, begynte på 24. plass på venteliste, har vært på 20. nå de siste dagene.. Men klarer ikke dy meg, må sjekke! 

 

Visste ikke det oppdatertes fortløpende, trodde "alt" ble sluppet i kveld.. Bør jeg ta det som et dårlig tegn at jeg har stått på 3. plass helt siden hovedinntaket ble sluppet?

 

Aner ikke! Jeg tenker automatisk at 3. plass er en veldig bra plassering, men blir bare gjetting fra min side.. Lykke til hvertfall!

 

 

Sitter og venter her selv! Er nok ingen vits, begynte på 24. plass på venteliste, har vært på 20. nå de siste dagene.. Men klarer ikke dy meg, må sjekke! 

Man vet jo aldri! Hvor mange plasser er det på studiet du har søkt da?

 

Vel, det er 30 studieplasser.. Så nesten alle må takke nei, forsåvidt.

Eneste lille håpet jeg har nå, er at de "overfyller" studiet litt, mtp. at det er nettstudie, og muligens mange faller av.

Endret av AEO
Lenke til kommentar

 

Jeg å...Oppdaterer hele tiden nettsiden for å dobbeltsjekke, for er redd jeg ikke skal få mail fordi da vil det si jeg ikke har kommet inn. Please si ifra noen når noen har fått svar!

 

 

Tror ikke du går glipp av en plass om du logger inn på Samordna bare 1-2 ganger om dagen for å sjekke om det har skjedd noe :p

 

Begynner å bli drit lei av å vente selv.. er det mange som har fått oppdatert ventelisten? hvorfor oppdaterer de litt...også må vi vente til 29. ?

Lenke til kommentar

Aner ikke! Jeg tenker automatisk at 3. plass er en veldig bra plassering, men blir bare gjetting fra min side.. Lykke til hvertfall!

 

Det tenker jeg også! Men med tanke på at flere sier at de har endret plass på ventelisten, men ingenting har endret seg etter inntaket på SO for min del.. Vi får vente å se! 

Lenke til kommentar

Begynner å bli drit lei av å vente selv.. er det mange som har fått oppdatert ventelisten? hvorfor oppdaterer de litt...også må vi vente til 29. ?

 

 

Min er blitt oppdatert hvertfall, som nevnt over. Var vel de aller første dagene, ca. 1 plass frem om dagen.

Det jeg mistenker er at den oppdaterte seg fordi noen andre på venteliste takka nei. Det er først i kveld man får vite hvor mange som har fått tilbud som har takka nei.

 

EDIT: Sitering på høyt nivå

Endret av AEO
Lenke til kommentar

Min er blitt oppdatert hvertfall, som nevnt over. Var vel de aller første dagene, ca. 1 plass frem om dagen.

Det jeg mistenker er at den oppdaterte seg fordi noen andre på venteliste takka nei. Det er først i kveld man får vite hvor mange som har fått tilbud som har takka nei.

 

EDIT: Sitering på høyt nivå

 

 

DET har du nok rett i! Det hadde jeg ikke tenkt på en gang  :)  Høres riktig ut. Tror ikke nr 1 og 2 ville takket nei her.

Lenke til kommentar

Tror generelt man aldri burde ta noe for gitt i slike situasjoner. Da jeg så på hovedopptaket at jeg stod på første plass, var alle sånn "jaja men da har du så og si kommet inn, så ikke bekymre deg for det" - men når det er en selv som står i situasjonen bekymrer man seg uansett. Finnes jo alltid en plan B om ting ikke skulle gå helt etter planen i dag, men er fortsatt kjipt!

Lenke til kommentar

Tror generelt man aldri burde ta noe for gitt i slike situasjoner. Da jeg så på hovedopptaket at jeg stod på første plass, var alle sånn "jaja men da har du så og si kommet inn, så ikke bekymre deg for det" - men når det er en selv som står i situasjonen bekymrer man seg uansett. Finnes jo alltid en plan B om ting ikke skulle gå helt etter planen i dag, men er fortsatt kjipt!

Er nok greit å være forberedt på at man ikke kommer inn ja, så slipper man eventuelt en enda større skuffelse.  :)

Lenke til kommentar

 

Tror generelt man aldri burde ta noe for gitt i slike situasjoner. Da jeg så på hovedopptaket at jeg stod på første plass, var alle sånn "jaja men da har du så og si kommet inn, så ikke bekymre deg for det" - men når det er en selv som står i situasjonen bekymrer man seg uansett. Finnes jo alltid en plan B om ting ikke skulle gå helt etter planen i dag, men er fortsatt kjipt!

Er nok greit å være forberedt på at man ikke kommer inn ja, så slipper man eventuelt en enda større skuffelse. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...