Gå til innhold

Pokémon Go er omsider ute i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Får "This item is no longer available".

(I iTunes Store)

 

Samme problem her, samme sted. Hva skjer med det? Jeg og bikkja hadde tenkt oss på langtur i finværet.

Fikk dette en stund, men nå har den gått igjennom og blitt en nedlasting som ikke starter.. Kanskje på tide å laste ned fra den australske butikken igjen.. Måtte ta joggeturen uten pokemonfangst i dag.. *sukk*
Lenke til kommentar

 

jada, ingen bryr seg om at du lastet ned via annen region før det faktisk ble lansert i norge. så typisk normenn og mennesker generelt og ta ting for gitt å bare overloade eierne.

 

 

Cry me a river, jeg lastet ikke ned fra noen annen region, jeg lastet apk filen rett ned fra en mirror. Hadde utvikleren virkelig gått inn for at kun de lanserte regionene skulle få spille spillet hadde de lett kunne lagt inn regionsperrer i selve spillet å ikke bare via app storene. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...