Gå til innhold

Pokémon GO tar verden med storm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns mobil-spillere er di nye nerdane. Dovne har di blitt og lagt på seg med. Det skal spilles over alt og di skal helst ikkje forstyrres da det kan ødelegge både score og opplevelse. Litt bevegelse vil nok være på sin plass, men sjansen er nok stor for både skader og dødsfall. Om ikkje anna er det vel nå ein sjans for at eit spill kan ende opp med å bli dødlig farlig å spille for di som lever seg litt for mykje inn i spillet.

Lenke til kommentar

Synes det er utrolig underholdende å se hvor mye medier og nintendo stresser små detaljer som at man bør ta på seg godt fottøy, varme nok klær etc før folk skal ut og fange dem alle.

Men også litt deprimerende å tenke på at disse tingene som burde være allmenn kunnskap er noe som folk tydeligvis må få opplæring i nå til dags...

Lenke til kommentar

 

Hjelpe meg så idiotisk.

 

Hjelpe meg du følte faktisk fir å kommunisere at du synrs det er idiotisk. Ikke mye å gjøre om dagen hva? :p

Så du føler for å kommentere min kommentar, for så å påpeke at jeg ikke har mye å gjøre. Ironien er drepende.... Tenk før du ytrer deg.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Hjelpe meg så idiotisk.

 

Hjelpe meg du følte faktisk fir å kommunisere at du synrs det er idiotisk. Ikke mye å gjøre om dagen hva? :p

Så du føler for å kommentere min kommentar, for så å påpeke at jeg ikke har mye å gjøre. Ironien er drepende.... Tenk før du ytrer deg.
Og du følte for å kommentere min kommentar om din trang til å kommentere? Du må VIRKELIG ha lite å gjøre... Hjelpe meg tenk deg om to ganger før du kommenterer! :p Endret av Jedi Jordal
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Uhm, fordi det er for vanskelig å tracke folk med gps på fra før av når de eier alle gps-sattelittene mener du?...Derfor skal de heller punge ut masse for å få tilgang til folks kveldsturer i friluft. #makessense

 

Edit: Og nei, jeg gadd ikke å ta meg bryet med å lese våset i den lenka, det holdt å lese linken i seg selv.

Endret av Respwner
Lenke til kommentar

 

Ikke bare var den "artikkelen" like gjennomtenkt som en gjennomsnittlig påstand om at jorda er flat, men på et par punkter også direkte feil.

 

Fakta er at det for iOS var gitt feil scope for tilgang ved bruk av Google konto. Dette har blitt fikset i siste versjon. For Android har den ikke mer tilganger enn det som er nødvendig for å kunne spille spillet slik det er designet.

 

Sjekk hvilke tilganger andre apper har. Dette er ingenting sammenlignet med for eksempel Facebook, Snapchat, Flickr eller Twitter. Apper svært mange bruker uten å være spesielt bekymret. EasyPark sin app har samme tilganger cirka som Pokemon Go. Interessant nok har Hitman Go og Lara Croft Go også omtrent de samme tilganger.

 

Kanskje lurt å sjekke litt fakta først? Evt ta av seg tinnfoliehatten.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...