Gå til innhold

Miyazaki utelukker ikke en nyversjon av Demon’s Souls


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Demon's Souls er et bra spill, men Dark Souls var en forbedring på omtrent alle punkter. Synes ikke en HD-port av Demon's er nødvendig, de som bryr seg har vel alt spilt gjennom det flere ganger nå.

 

Det eneste jeg "savner" fra Demon's som ikke har dukket opp i nye iterasjoner i senere spill må være Tower of Latria. Har dog ikke fått spilt Bloodborne, så mulig jeg hadde fått min fiks der.

 

Og en valp blir overkjørt hver gang noen bruker "soulsborne"-begrepet.

Lenke til kommentar

Jeg tror det kan være en god ide. Basert på min egen erfaring er det veldig mange som begynte med Dark Souls 1 og aldri spilte Demon's Souls. Selv om Dark Souls videreutviklet konseptet fra Demon's Souls så er dette et fantastisk godt spill og spesielt hvis man er fan av en serie kan det være interessant å oppleve opphavet. Jeg synes også Demon's Souls har noen av de absolutt kuleste bossfightene i hele serien.

 

For min del vil dette være grunn god nok for å spille gjennom Demon's Souls på nytt, spesielt hvis jeg kan gjøre det på PC.

Lenke til kommentar

Jeg tror det kan være en god ide. Basert på min egen erfaring er det veldig mange som begynte med Dark Souls 1 og aldri spilte Demon's Souls. Selv om Dark Souls videreutviklet konseptet fra Demon's Souls så er dette et fantastisk godt spill og spesielt hvis man er fan av en serie kan det være interessant å oppleve opphavet. Jeg synes også Demon's Souls har noen av de absolutt kuleste bossfightene i hele serien.

 

For min del vil dette være grunn god nok for å spille gjennom Demon's Souls på nytt, spesielt hvis jeg kan gjøre det på PC.

 

jeg startet faktisk på dark souls 2. Likte det. Kjøpte så dark souls 1 og demon souls år begge endelig var inne på cdon , til relativt ok pris. Er stuck på carpa fucking demon på ds 1

Lenke til kommentar

Hadde meir enn gjerne tatt imot ein remake av Demon's Souls, men tvilar på at det vil skje. Spelet har ein fabelaktig stemning og med oppgradert grafikk og motor trur eg det kunne blitt supert.

 

Å rangere spela er vanskeleg, men eg likte i alle fall DeS veldig godt. Det var mitt første i serien, som er ein bidragsfaktor til at det står høgt i kurs hos meg. Det første Souls-spelet ein prøver vil bety noko spesielt sidan ein må lære seg mekanikken og samtidig blir kjent med konseptet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...