Gå til innhold

SNIKTITT: Days Gone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

I stedet er monstrene i spillet lys levende mennesker, som av en eller annen grunn fullstendig har gått fra sans og samling. «Freakers» – som de blir kalt – er raske til beins, tar ingen hensyn til sin egen sikkerhet og bryr seg kun om en ting: mat.

 

Ja ok, men ser ikke helt hva som er "unikt" med dette. Det er jo basically samme oppførsel og fremtreden som første stadiet til the infected i TLoU. Om de er syke eller ikke er jo egentlig lite relevant, når resultatet er det samme. Det er folk som er gale og aggressive som jager deg, det er ingenting originalt med det. Ikke at det nødvendigvis er noe feil, men som Spartapus sier så må gameplay og story sitte som en kule her, for at det skal bli en suksess. Ellers vil det veldig fort falle gjennom.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Ser ikke hvorfor folk er så negative til dette. "Er ikke så nyvinnende"...må det være det? I mine øyne er det utføringen som er det viktige, ikke nødvendigvis at tematikken er helt ny. Er persongalleriet, gameplay og historien bra teller det langt mer enn å finne opp hjulet på nytt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det er jo det jeg mener. Det er ikke nødvendigvis noe negativt at det ikke er nyvinnende. Det er utviklerne selv som sier at dette skal være noe unikt, og foreløpig ser jeg ikke helt det. Spillet ser jo veldig bra ut, så det er jo ikke det, men i en ganske mettet sjanger så er det alltid en viss fare for å havne i skyggen av andre lignende spill. 

Lenke til kommentar

Ser ikke hvorfor folk er så negative til dette. "Er ikke så nyvinnende"...må det være det? I mine øyne er det utføringen som er det viktige, ikke nødvendigvis at tematikken er helt ny. Er persongalleriet, gameplay og historien bra teller det langt mer enn å finne opp hjulet på nytt

 

For min del er det ikke spillet i seg selv jeg misliker. Det jeg misliker er at det bare er enda et postapokalyptisk zombie-spill. Vi har alt for mange av dem fra før. Greit, de kaller zombiene noe annet, men navnet betyr ingenting. Fiendene i Last of Us var heller ikke zombier, men de er bare en liten vri på de vanlige zombiene. Resident Evil: Revelations hadde menneskelignende skapninger som aldri ble kalt zombier, men de var like fullt zombier tvers gjennom. Ser det ut som en zombie, høres det ut som en zombie og oppfører seg som en zombie, er sjansen stor for at det er en zombie.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har sansen for at Days Gone tilnærmer seg ein postapokalyptisk setting der motorsykkelen krever vedlikehold og bensin samt at man har ein valgfri måte å løyse oppdraga på. Om det er zombier eller freakers eller noko anna betyr veldig lite viss spillet i seg sjølv byr på godt gameplay og gjerne ei historie litt utanom det vanlige. Satser på at Days Gone blir knall. :)

Lenke til kommentar

Likte veldig det jeg har sett så langt av spillet. At endel har spilt alt for mye spill og da zombie spill får nesten gå på deres kappe. Folk må vel klare å moderere seg litt.... :)

 

Håper det blir noe ala The Last of Us når det kommer til historie fortelling osv. 

Nja, det dreier seg mye om hva man vil ha og hva som er på menyen. Det har kommet ekstremt med zombiespill i det siste, så det er vanskelig å unngå dem. Selv om jeg ikke har spilt så mange av dem i det siste er jeg likevel lei dem, fordi det er så vanskelig å unngå dem. Man trenger bare gå til forsiden på gamer.no og bla seg litt ned for å se en sniktitt av Dead Rising 4 - enda et zombiespill.

Lenke til kommentar

 

Nja, det dreier seg mye om hva man vil ha og hva som er på menyen. Det har kommet ekstremt med zombiespill i det siste, så det er vanskelig å unngå dem. Selv om jeg ikke har spilt så mange av dem i det siste er jeg likevel lei dem, fordi det er så vanskelig å unngå dem. Man trenger bare gå til forsiden på gamer.no og bla seg litt ned for å se en sniktitt av Dead Rising 4 - enda et zombiespill.

 

 

Ja det er endel zombie spill og det er alt ifra skrot til bra spill. En må jo ikke spille dem alle liksom :) 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...