Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i sommar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere glemte I Am Setsuna. Ellers er jeg hypet på Star Ocean 5 og No Man's Sky. :]

 

Har spilt noen timer med Star Ocean, og selv liker jeg det veldig godt. Det er bare ikke et spill for alle. Historien er litt kort (kan fullføres på 30 timer, kanskje mindre), kampsystemet blir litt rotete med mange på skjermen samtidig, og det kan bli en del backtracking. Men godtar du sånt har du mye å glede deg til. Bare vært obs på at det er et spill det er lett å elske og lett å hate.

 

Ellers er Zero Escape: Zero Time Dilemma ute på 3DS. Dette er oppfølgeren til Zero Escape: Virtue's Last Reward og 999: 9 Persons, 9 Hours, 9 Doors. 999 er et av de beste spillene til DS, og Virtue's Last Reward var også knallbra. Zero Time Dilemma burde absolutt være på denne "vi gleder oss" listen.

Lenke til kommentar

Med fare for å bli skikkelig skudfet, så gleder jeg meg skikkelig til Legion. WoD hadde så mye som var potensielt bra, men de bomma litt så det ble litt "bleh". Ut i fra det jeg har lest så har de tatt tak i det meste av det de feila på i WoD. Det kan fort vise seg å bli veldig bra!

Lenke til kommentar

 

Dere glemte I Am Setsuna. Ellers er jeg hypet på Star Ocean 5 og No Man's Sky. :]

 

Har spilt noen timer med Star Ocean, og selv liker jeg det veldig godt. Det er bare ikke et spill for alle. Historien er litt kort (kan fullføres på 30 timer, kanskje mindre), kampsystemet blir litt rotete med mange på skjermen samtidig, og det kan bli en del backtracking. Men godtar du sånt har du mye å glede deg til. Bare vært obs på at det er et spill det er lett å elske og lett å hate.

 

Ellers er Zero Escape: Zero Time Dilemma ute på 3DS. Dette er oppfølgeren til Zero Escape: Virtue's Last Reward og 999: 9 Persons, 9 Hours, 9 Doors. 999 er et av de beste spillene til DS, og Virtue's Last Reward var også knallbra. Zero Time Dilemma burde absolutt være på denne "vi gleder oss" listen.

Ja! Glemte nesten at Zero Time Dilemma var ute, skal skaffe meg en kopi av det til Vita. Har ikke prøvd Star Ocean 5 enda, så det blir spennende å se hva det blir av det. :p

Lenke til kommentar

Hvor mange spillern egentlig fortsatt WoW?

I slutten av september i fjor var det nede i 5.5 millioner. Fortsatt ganske mange, men laveste tall på veldig lenge. Men det kommer naturligvis flere spillere når de gir ut en ny expansion, så de vil gi ut expansions med kortere mellomrom nå. Om det er en bra ting får tiden vise.

 

http://www.gamespot.com/articles/blizzard-will-no-longer-report-world-of-warcraft-s/1100-6431943/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...