Gå til innhold

SNIKTITT: Forza Horizon 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil den bli tilgjengelig på Win10 som en av x-plattform titlene?

 

Mens Fulton gestikulerer og forklarer kjører Lamborghini-en på skjermen foran oss fra en strand badet i sollys til en asfaltert vei i et forstadsområde. 

 

Immersive breaking

 

Trist for en tittel som ellers har så enormt potensiale  med sin "freedrive", "xcountry" stil. Mulig det ikke er like ille som i 2'eren dog og dermed kan oversees.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Forza Horison 2 var definitivt en av de beste bilopplevelsene jeg har hatt i spill og 3'ern ser enda mer utrolig ut. Det er mange spill som kaller seg simulator og mer til uten å klare å fange det å faktisk kjøre fort med eksotiske biler, unntaket er Forza. Lyden og det visuelle er 10/10 og du føler du må kjempe deg gjennom svingene. Elsker disse spillene, insta-buy for min del.

Lenke til kommentar

Forza Horison 2 var definitivt en av de beste bilopplevelsene jeg har hatt i spill og 3'ern ser enda mer utrolig ut. Det er mange spill som kaller seg simulator og mer til uten å klare å fange det å faktisk kjøre fort med eksotiske biler, unntaket er Forza. Lyden og det visuelle er 10/10 og du føler du må kjempe deg gjennom svingene. Elsker disse spillene, insta-buy for min del.

 

Forza Horizon serien har ingenting med simulator å gjøre overhode, men det prøver de ikke å være heller. Horizon er en spinnoff serie med langt mer arkade lik kjøring enn de andre "vanlige" forza spillene. Project gotham racing serien er min absolutt favoritt bilspill serie oppigjennom tidene med Forza Horizon serien på en tett andreplass, så at det er en arkade racer ser jeg ikke på som noe negativt :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Dette på PC med 2x1070, Xbox kontroller i hånda og slæcke på sofaen med på 65" !!! Woohaaa!

Windows store er ikkje veldig flinke til å legge inn SLI støtte da. G-sync kom nettopp liksom til "windows store games "  :confused:

Que, hva med å kjøpe det via steam store, hvem bruker windoors store.

Lenke til kommentar

 

 

Dette på PC med 2x1070, Xbox kontroller i hånda og slæcke på sofaen med på 65" !!! Woohaaa!

Windows store er ikkje veldig flinke til å legge inn SLI støtte da. G-sync kom nettopp liksom til "windows store games "  :confused:

Que, hva med å kjøpe det via steam store, hvem bruker windoors store.

 

 

Tror ikke det kommer til steam.

Lenke til kommentar

 

 

Dette på PC med 2x1070, Xbox kontroller i hånda og slæcke på sofaen med på 65" !!! Woohaaa!

Windows store er ikkje veldig flinke til å legge inn SLI støtte da. G-sync kom nettopp liksom til "windows store games "  :confused:

Que, hva med å kjøpe det via steam store, hvem bruker windoors store.

Jeg bruker heller windows store enn steam av to enkle grunner:

1. Jeg slipper å kjøre steamklienten i tillegg til OS'et.

2. Dette spillet og mange fremtidige spill på windows store er cross buy og cross play. Jeg kan derfor spille det både på xbox one og PC med kun et kjøp.

Lenke til kommentar

Hvis dette er mer sosialt enn de tidligere Horizon-spillene betyr det kanskje støtte for lokal multiplayer (split screen)? For min del er split-screen det eneste interessante innen bilspill, så jeg håper de får det til i det minste på PC. Når kan det vel tenkes at dagens konsoller ikke er kraftige nok for split-screen i "open world", og at det dermed droppes fullstendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...