Gå til innhold

ANMELDELSE: Pro Cycling Manager 2016


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:wee: det måtte jo komme et eller annet om sykkelritt også ja. Manager eller simulator.

 

Tipper den mangler en del av det nødvendige (pun intended), som ikke å slippe ambulanse forbi, trenge seg fram over alt som om de ikke var myke trafikkanter.

 

Ellers siden dette nok er mest i rittmodus, så mangler sikkert mye av de normale trafikkale situasjonene. Hvor syklistene sykler flere i bredden, sykler sjukelig fort i nedoverbakke, bare presser seg over fotgjengeroverganger trøende oppå sykkel slik at en gir billister nesten hjerteinfarkt fordi man de nesten holdt på å kjøre over syklisten mm.  :tease:  Oj, glemte vel det viktigste, det at de kjører bytter modus fra å være "motorisert tohjuling" sammen med resten av bilene, til å sykle i sykkelfelt, til å sykle på gangsti, til å kjøre på rødt lys i "motorsykkel-modus". De passerer på både høyre og på venstre side, og kjører zikk-zakk slik det passer dem best. Trafikkregler gjelder tydeligvis ikke for tohjulte utøvere.

 

Holdt på å meie ned en syklist som trødde fort over et gangfelt i går, men stoppimpulsene var i orden både hos syklist og hos meg i det jeg hadde halve panseret halvveis uti gangfeltet.

 

Det var et hannkjønn i kondomdrakt. Han kikket litt på meg før han syklet videre. Han så ikke sint ut, og det gjorde ikke jeg heller. Ingen håndfakter ble utvekslet fra meg eller i fra han.  :)

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har sluttet å kjøpe disse spillene. Det var knapt forbedringer i spillet mellom 2008-2013, og det krasjer mer enn noe annet jeg har hatt installert på PCen de siste 10 årene. Online-modusen er aldri på plass ved release. Jeg har stort sett endt opp med å sykle gjennom Tour de France noen ganger + noen klassiker-ritt. AI var tidligere så dårlig at lett fikk sendt 2 sterke temporyttere i brudd på de fleste en-dags ritt.

 

Synd, for selve rittdelen var egentlig litt artig, men veldig oppskriftsaktig og for enkelt.

 

Jeg leser av brukermeldinger på Steam at 2016 fortsatt krasjer, og onlinedelen selvsagt ikke fungerer som den skal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Er dette spillet også fullt av dopere? Er vel en feature regner jeg med?

Ventet på den kommentaren. Den kommer hvert eneste år jeg anmelder denne spillserien. Er ikke lett å være fan av sykkelsporten :/

Ja kjedelig når man er fan av ting som ikke er stuerent, som pro sykling, fascisme og kokt torsk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

:wee: det måtte jo komme et eller annet om sykkelritt også ja. Manager eller simulator.

 

Tipper den mangler en del av det nødvendige (pun intended), som ikke å slippe ambulanse forbi, trenge seg fram over alt som om de ikke var myke trafikkanter.

 

Ellers siden dette nok er mest i rittmodus, så mangler sikkert mye av de normale trafikkale situasjonene. Hvor syklistene sykler flere i bredden, sykler sjukelig fort i nedoverbakke, bare presser seg over fotgjengeroverganger trøende oppå sykkel slik at en gir billister nesten hjerteinfarkt fordi man de nesten holdt på å kjøre over syklisten mm.  :tease:  Oj, glemte vel det viktigste, det at de kjører bytter modus fra å være "motorisert tohjuling" sammen med resten av bilene, til å sykle i sykkelfelt, til å sykle på gangsti, til å kjøre på rødt lys i "motorsykkel-modus". De passerer på både høyre og på venstre side, og kjører zikk-zakk slik det passer dem best. Trafikkregler gjelder tydeligvis ikke for tohjulte utøvere.

 

Holdt på å meie ned en syklist som trødde fort over et gangfelt i går, men stoppimpulsene var i orden både hos syklist og hos meg i det jeg hadde halve panseret halvveis uti gangfeltet.

 

Det var et hannkjønn i kondomdrakt. Han kikket litt på meg før han syklet videre. Han så ikke sint ut, og det gjorde ikke jeg heller. Ingen håndfakter ble utvekslet fra meg eller i fra han.  :)

Trolling eller var dette ment seriøst?

Endret av NinjaVal
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke enten legger ned denne serien, eller slutter å produsere halvdårlig shit.

Spillene er hvert eneste år fulle av bugs og irriterende funksjoner som ikke fungerer. Problemet er vel at mange av oss som er sykkelgale kjøper spillet, blir skuffet og håper de gjør det bedre neste år. Spillet har vel mer eller mindre stått stille de 10 siste årene.

 

Potensiale er enormt, men "Pro cycling manager" serien er fremdeles på nasjonalt nivå, og har langt opp igjen til UCI WorldTour...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...